Drankje, muziek en een GS.
Fijn weekend!
Geniet er van Hans!
Zeker niet, prachtig deze!
Haha, wat goed! Is dit serieus de inspiratie? Mij verbaast niets meer bij GS.
@Pelican wat is het ref nr van die blauwe spring drive variatie op de white birch? Kan het kloppen dat ik die op de bekende sites nog nergens voorbij heb zien komen of heb ik zitten slapen? Erg mooi (hoewel de lug width me nog steeds fors lijkt…)
Iemand zei het eens, en als je het patroon ziet dan lijkt het me niet vreemd.
https://images.japan-experience.com/guide-japon/33408/s380x280/dsc_0721.jpg
dat is de SLGA007
The dial is inspired by the water surface of the majestic Lake Suwa in Nagano, Japan, the birthplace of this watch.
Zodra de berkenbast mijn GS minicollectie ‘completeert’ (hi-beat, naast spring drive en 9F) zal het op een gegeven moment wel weer gaan jeuken voor zo’n nieuwe 5 days…
Maar deze eerste vind ik eerlijk gezegd niet zo bijzonder.
Nee inderdaad; ik zie de overwwnkomsten ook wel maar had de link nooit gelegd.
quote=“amusicar, post:1279, topic:315209”]
dat is de SLGA007
[/quote]
Dankje!
Ik krijg deze trouwens moeilijk uit m’n hoofd. Volgens mij de minst populaire van de 62GS Seasons maar met deze kast en kleurstelling echt een onderscheidend horloge.
https://www.instagram.com/p/B6gs-Ajn7pp/?igshid=u8br1tax5xca
Foto van @theminutemon op Instagram
EDIT: ik krijg de foto van de SBGH271 hier niet geplakt.
Sterker nog, met een loupe moest ik al twee keer kijken om het te zien bij mijn SBGW231. Voor mij persoonlijk ligt hier wel een beetje de grens waar de romantiek uit de hobby begint te verdwijnen, maar iedereen die de hobby natuurlijk op zijn eigen manier ervaart…
Heerlijk horloge. Ik heb lang getwijfeld maar ben uiteindelijk voor de 003 gegaan. De 005 blijft tof.
Dank!
Ik ging eigenlijk ook voor de 003, die is misschien iets rustiger zonder sunburst. Het exemplaar dat ik wilde kopen had echter een secondewijzer-niet-strak-op-de-marker issue dus die heb ik laten gaan.
Deze 005 uit het blauwe geplukt en zeer tevreden mee!
Ik hoop dat de juwelier ze straks beide heeft (hij mailde van de week dat de SBGN003 binnen was) zodat ik de 003 met de 005 kan vergelijken. Op de plaatjes vind ik de combi blauwe sunburst + rode GMT wijzer wat mooier dan de zwarte wijzerplaat met oranje GMT wijzer.
Fraai met die donkerblauwe plaat!
Whahaha, heerlijk. Dit waren toen ook bij mij precies de twijfels waardoor ze eigenlijk allebei zo gaaf zijn.
Toen heb ik maar geselecteerd op de kleur van het datumveld