Aha, nu snap ik waarom jij je horloges ongeveer 5 minuten draagt en daarna weer doorschuift
Wat is dit? Een blauwe sunburst SBGX?
Ik heb de GS referenties niet zo in mijn hoofd, maar in ieder geval erg fraai hoor!
Mij doet Grand Seiko op de één of andere manier toch meer dan de Chronomaster, hoe mooi hij ook is.
Prachtig!!
Ja hoor
Nee, die is aquamarijn of groen-blauwig. Alleen is er geen camera die het fatsoenlijk oppikt.
Hoe dan ook: SBGV239. Een beetje een eenhoorn. Zijn er niet veel van.
Zo zou ik ook wel een dresser willen dragen ik vind de combi prachtig
Vast al gezien
Maar hier gaat wel mijn kans om ooit nog een goede leuke SBGV245 voor een net bedrag over te kunnen nemen. Wordt alleen maar populairder…
Wahnsinn
Beunhaas is ietsjes uitgeschoten hier en daar, de grove lijnen kloppen toch wel hoor.
Je mag wel een jaar wachten bij die vent. Moet je willen.
Maar is dit nu die zwarte high beat die hier eerder door een forumlid gekocht was, en binnen 2 dagen weer te koop gezet was? Het is vast een aardig horloge, om echt te gebruiken. Maar als horloge om van de zaratsu te genieten is hij denk ik te ver heen. Voor mij dan. Misschien dat een ander het prima vindt, dan heb je voor weinig een high beat. Het moet maar net je ding zijn.
Ik vind die pitjes wel overkomelijk. Maar dat de scherpte eraf is niet. En ik vraag me af hoe je dat gerepareerd krijgt. Niet alleen door materiaal te verwijderen.
Laatste nieuws zojuist vernomen van Peter van Baal is dat ze voor 100% toch terug naar Japan moeten. Voor zgm opknappen kan het naar Seiko nl.
Waarom al weer de deur uit?
Zeker niet omdat hij niet mooi is. Maar ik doe de drie horloges weg die ik toch minder draag dan de rest. Er komt er één terug, een duiker.
Al een idee welke duiker?
Mooie GS. Ga zelf binnenkort eens een SBGM221 proberen, altijd mooi gevonden.
Welke duiker is nu de vraag? De GS die eerder genoemd is?
Ho hoo, hallooo. Als jullie dat mogen, mag ik dat ook.
NU INCLUSIEF GRATIS KOPJE KOFFIE, ALLEEN VANDAAG GELDIG.
Ik heb ook nog wat pluggen!