Laat je Grand Seiko zien V

Akkoord. Ik vat dit op als een compliment.

Ik heb alleen nog wat lambal-reacties gehad op mijn 231. Ik zal vanmiddag eens 100 van de prijs afhalen in een upje.

1 like

Laat die minimeeting maar zitten. Graag gedaan :wink:

22 likes

Oh, dat is nog wel een flink verschil. Dank Paul!

1 like

Heeft iemand wel eens te veel betaalde invoerrechten teruggevraagd?

DHL Express staat hier straks aan de deur, maar ik heb nog niet betaald. Ze hebben een fout gemaakt met inklaren en het duurt al 3 dagen om dat aan te passen. Zit nu te denken gewoon te betalen en het later terug te vragen.

Thanks! Maar die mini meeting gaat toch echt door met de Maxi’s (volgens mij tikken we beiden de 2 meter aan toch @amusicar?)

2 likes

allebei super tof. Een koper heeft het lastig om hier de mooiste uit te kiezen!

1 like

Ja. Maar alleen met postnl. Moet je een bezwaarschrift aanmaken. Duurt een tijd maar kreeg wel mn monnies terug uiteindelijk. Je kan niet veel anders dan gewoon betalen als je nu je horloge wil.

1 like

193, jij bent een stukje langer. En hebt dikkere polsen :slight_smile:

2 likes

Ik ben verheugd dat je de vergelijking van de omvang van ons beider buiken buiten beschouwing laat!

1 like

She’s mine…the girl is mine. Yes she’s mine…all mine. :+1:

35 likes

Dat zagen we echt niet aankomen :slightly_smiling_face:

2 likes

Same here. :smile:

5 likes

hahaha. Gefeliciteerd.

2 likes

Thx :smile:

1 like

Het blijft een mooie keuze! :+1:
Je gaat ze even laten opblinken bij GS Nederland dus?

1 like

Nice! Het blijft een prachtige GS, ook met een krasje meer (vertel ik ook altijd tegen mezelf :grinning:).

1 like

Voor dit geld echt een topper! Veel plezier ermee voor de komende drie weken ofzo hihi…

2 likes

Dat kan ik nog doen idd. Ik ga 'm nu even dragen as-is en zien hoe dat bevalt. Daffie doorbreekt een (zelf-opgelegde) grens. :grin:

Eens. Toch wel bijzonder ook een Hi-Beat. :ok_hand: Niet veel merken die dit technisch geavanceerde uurwerk maken.

Haha…en ja we gaan genieten. :+1:

4 likes

Ik heb zojuist van Brunott te horen gekregen dat een Zaratsu polijstbeurt van de kast bij Seiko Schiedam 108€ kost. Lijkt me het proberen waard!

4 likes

Da’s hier gelukkig nog niet nodig :wink:

12 likes