Heeft iemand wel eens te veel betaalde invoerrechten teruggevraagd?
DHL Express staat hier straks aan de deur, maar ik heb nog niet betaald. Ze hebben een fout gemaakt met inklaren en het duurt al 3 dagen om dat aan te passen. Zit nu te denken gewoon te betalen en het later terug te vragen.
Thanks! Maar die mini meeting gaat toch echt door met de Maxi’s (volgens mij tikken we beiden de 2 meter aan toch @amusicar ?)
2 likes
Hans
17 maart 2021 om 10:35
1628
allebei super tof. Een koper heeft het lastig om hier de mooiste uit te kiezen!
1 like
koekoek
17 maart 2021 om 10:41
1629
Ja. Maar alleen met postnl. Moet je een bezwaarschrift aanmaken. Duurt een tijd maar kreeg wel mn monnies terug uiteindelijk. Je kan niet veel anders dan gewoon betalen als je nu je horloge wil.
1 like
193, jij bent een stukje langer. En hebt dikkere polsen
2 likes
Ik ben verheugd dat je de vergelijking van de omvang van ons beider buiken buiten beschouwing laat!
1 like
daffie
17 maart 2021 om 11:36
1632
She’s mine…the girl is mine. Yes she’s mine…all mine.
35 likes
breakie
17 maart 2021 om 11:40
1633
Dat zagen we echt niet aankomen
2 likes
Het blijft een mooie keuze!
Je gaat ze even laten opblinken bij GS Nederland dus?
1 like
Nice! Het blijft een prachtige GS, ook met een krasje meer (vertel ik ook altijd tegen mezelf ).
1 like
Tom146
17 maart 2021 om 13:21
1639
Voor dit geld echt een topper! Veel plezier ermee voor de komende drie weken ofzo hihi…
2 likes
daffie
17 maart 2021 om 13:26
1640
Dat kan ik nog doen idd. Ik ga 'm nu even dragen as-is en zien hoe dat bevalt. Daffie doorbreekt een (zelf-opgelegde) grens.
Eens. Toch wel bijzonder ook een Hi-Beat. Niet veel merken die dit technisch geavanceerde uurwerk maken.
Haha…en ja we gaan genieten.
4 likes
Ik heb zojuist van Brunott te horen gekregen dat een Zaratsu polijstbeurt van de kast bij Seiko Schiedam 108€ kost. Lijkt me het proberen waard!
4 likes
Da’s hier gelukkig nog niet nodig
12 likes
Dat zal dan wel een light variant zijn voor slechts 108 euro?
Hier staat ook een en ander. Bovenin, in het filmpje vanaf halverwege, en onderaan bij de FAQ’s: