Akkoord. Ik vat dit op als een compliment.
Ik heb alleen nog wat lambal-reacties gehad op mijn 231. Ik zal vanmiddag eens 100 van de prijs afhalen in een upje.
Akkoord. Ik vat dit op als een compliment.
Ik heb alleen nog wat lambal-reacties gehad op mijn 231. Ik zal vanmiddag eens 100 van de prijs afhalen in een upje.
Oh, dat is nog wel een flink verschil. Dank Paul!
Heeft iemand wel eens te veel betaalde invoerrechten teruggevraagd?
DHL Express staat hier straks aan de deur, maar ik heb nog niet betaald. Ze hebben een fout gemaakt met inklaren en het duurt al 3 dagen om dat aan te passen. Zit nu te denken gewoon te betalen en het later terug te vragen.
Thanks! Maar die mini meeting gaat toch echt door met de Maxi’s (volgens mij tikken we beiden de 2 meter aan toch @amusicar?)
allebei super tof. Een koper heeft het lastig om hier de mooiste uit te kiezen!
Ja. Maar alleen met postnl. Moet je een bezwaarschrift aanmaken. Duurt een tijd maar kreeg wel mn monnies terug uiteindelijk. Je kan niet veel anders dan gewoon betalen als je nu je horloge wil.
193, jij bent een stukje langer. En hebt dikkere polsen
Ik ben verheugd dat je de vergelijking van de omvang van ons beider buiken buiten beschouwing laat!
Dat zagen we echt niet aankomen
Same here.
hahaha. Gefeliciteerd.
Thx
Het blijft een mooie keuze!
Je gaat ze even laten opblinken bij GS Nederland dus?
Nice! Het blijft een prachtige GS, ook met een krasje meer (vertel ik ook altijd tegen mezelf ).
Voor dit geld echt een topper! Veel plezier ermee voor de komende drie weken ofzo hihi…
Dat kan ik nog doen idd. Ik ga 'm nu even dragen as-is en zien hoe dat bevalt. Daffie doorbreekt een (zelf-opgelegde) grens.
Eens. Toch wel bijzonder ook een Hi-Beat. Niet veel merken die dit technisch geavanceerde uurwerk maken.
Haha…en ja we gaan genieten.
Ik heb zojuist van Brunott te horen gekregen dat een Zaratsu polijstbeurt van de kast bij Seiko Schiedam 108€ kost. Lijkt me het proberen waard!