Gefeliciteerd
Dat zal dan wel een light variant zijn voor slechts 108 euro?
Hier staat ook een en ander. Bovenin, in het filmpje vanaf halverwege, en onderaan bij de FAQ’s:
Ze doen alleen de light variant in NL.
Voor volledig nieuwstaat moet hij naar Japan. Dat zal wel altijd zo blijven verwacht ik
Dat zijn idd de prijzen die men hanteert. Zeker de moeite waard en ik houd de optie nog even achter de hand.
Klopt inderdaad.
@Phoenix.bas thx
Ik denk nog steeds: waarom geen nieuwe kast gekocht? Hij wordt nog gewoon gemaakt toch? Wat kan zo’n kast kosten als onderdeel? Dat lijkt mij een beter resultaat opleveren dan stukjes oplassen, repareren, en nieuw zaratsu-en. Het uurwerk, achterkant, band, glas laat je dan over zetten.
Staat het referentie nummer niet in die kast?
Dan maak je het wel heel vervangbaar. Wat is de waarde van zo’n horloge dan nog?
Nou ja, het is geen vintage met patina. Het is gewoon een gebruikte moderne GS. Waarbij iets stuk is dat je kunt vervangen. Ik snap dat je het graag als geheel ziet. Ik zou de kast van mijn vintage 44GS van 50 jaar oud ook nooit vervangen. Maar als een kast van een moderne vernaggeld is door een poetsbeunhaas (sorry, ik overdrijf even) dan zou ik geen moeite hebben met een identieke nieuwe kast als vervangingsonderdeel.
Tja, het blijft natuurlijk uiteindelijk een materieel goed. Onderdelen kunnen daarin vervangen worden wanneer herstel economisch beter uitkomt. Helemaal met moderne horloges waar onderdelen makkelijker te verkrijgen zijn.
Nee, ikzelf ook niet. Bedoel het meer vanuit GS. Op die manier maak je je product erg vervangbaar, iets wat een GS juist niet oogt te zijn.
Ja dat is waar. Dat bedacht ik me vanochtend nog. In een video die hier gepost werd zegt een van de makers ook dat een van zijn belangrijkste drijfveren is dat hij iets maakt dat lange tijd gebruikt kan worden. Het is geen wegwerpartikel. Toch denk ik dat je onderdelen wel moet kunnen vervangen.
Hey…is dat weer een 005?
Een 039, NOS!
Mooi hoor…zeker die 62gs kast.
Lekker! Je hebt m al binnen!
Geniet ervan, die kleur is echt tof
Wow schitterend!
Pff die is lekker zeg