Laat je Grand Seiko zien V

20 likes

hahaha, in dezelfde categorie: waarom is de kopse kant van de kroon op 2 manieren afgewerkt? Soms dof met relief, soms polished.
Ik kan hier dus echt niet tegen. Wie helpt…

Mijn suggestie zou zijn een goede psycholoog

3 likes

Je mooiste GS (tot nu toe) ohnniedan :sunglasses:

1 like

Absoluut!

1 like

17 likes

Ultra scherpe 247 :grin:

9 likes

De mini meet vanmiddag van mij en @jehebtWATgekocht had tot doel om de sbgw231 en sbgw235 beide op BoR band naast elkaar te leggen. Het is lastig om het verschil vast te leggen, maar ik denk dat het op deze drie foto’s aardig is gelukt. In werkelijkheid is het verschil iets groter dan op de foto’s naar voren komt. Ze zijn zeker niet gelijk!

De foto waar de 235 het donkerste op is komt in mijn beleving het meest overeen met de werkelijkheid. Dat is dus de derde foto.

Op die foto is de 231 ook het meest fris vanille.

Foto 1: 235 - 231
Foto 2: 235 - 231
Foto 3: 231 - 235

20 likes

Makkelijk praten met 2 kapjes. :heart_eyes::joy:

In ernst, ik vind het wel verzorgd staan, that’s all. :slightly_smiling_face:

2 likes

Ik ken iemand die heeft onlangs zelf 2 kapjes gedemonteerd! Ik maak geen grap, echt waar :joy:

3 likes

Zeker een uitvinder… :roll_eyes:

1 like

Schijnt een achterneef van de gebroeders Grimm te zijn geweest. Een bastaard

2 likes

Ziet er mooi uit, mooie kleur wijzerplaat echter zou voor mij 1 genoeg zijn omdat het verschil nauwelijks zichtbaar is :wink:

Toch in werkelijkheid zie je het kleurverschil echt wel. De derde foto is de meest realistische. Daar zie je het duidelijk. Maar eentje is genoeg inderdaad!

Is inderdaad een klein verschil echter ben ik liefhebber van mooie horloges en dat zijn ze beide :grin:

2 likes

Subtiel verschil, de 235 zou mijn voorkeur hebben. Net wat meer diepgang :ok_hand:

1 like

16 likes

Best bijzonder. Het eerste Hi-Beat model sinds 40 jaar, uitgebracht in 2009 door Grand Seiko. Caliber 9s85a.

19 likes

Zeker bijzonder!

14 likes

Mooi om zo naast elkaar te zien. :ok_hand:

1 like