Zeer mooie Seiko Spring Drive (manueel) die dicht aanleunt bij Credor. Deze is werd in 2002 op Bazel voorgesteld.
@amusicar: daar heb je gelijk in. De eerste was wel degelijk een ander model en dat was in december 1999 al.
Zeer mooie Seiko Spring Drive (manueel) die dicht aanleunt bij Credor. Deze is werd in 2002 op Bazel voorgesteld.
@amusicar: daar heb je gelijk in. De eerste was wel degelijk een ander model en dat was in december 1999 al.
Jeetje, is die echt 3,5mm dik met een gangreserve van 45 uur? Ontwikkelen die jongens achteruit?
Ps rechtsboven in het artikel staat december 1999. In de laatste alinea hebben ze het over een model dat in 2002 is uitgekomen.
Met model uit 2002 bedoelen ze die jij eerder al gepost had denk ik. Die credor-achtige.
Die 3,5 mm is het uurwerk zelf. Ik heb geen idee wat de kastdikte toen was.
Mooie combo
Erg mooi dit.
Wat is dit voor een ref.?
Hoi is een SBGJ231 … (ook beschikbaar als SBGJ235 - zelfde horloge maar iets andere bedrukking op de caseback)
Is er in Amsterdam ergens een goede juwelier om deze beauties in het echt te bewonderen?
De Seiko boutique
Lekker Jasper! Nu houden heh.
Ik voel dat het gaat goedkomen deze keer!
Daar kan ik niet in meegaan, maar mss is mijn polsomtrek groter. M’n 229 draagt beter, maar dat komt door z;n snelle microverstelling sluiting. GS slaat i.m.o. de plank mis m.b.t. de sluitingen.
Fraai! Nog geen nieuws wanneer de mijne geleverd gaat worden, ik kijk dus nog even jaloers toe
Dat snap ik. Maar iets mazzel moet je wel hebben als je een horloge strakker draagt.
Een sluiting met glidelock is wel super. Natuurlijk veel te groot voor een “dressy sporter”, maar Seiko ontwikkelaars moeten toch beter kunnen.
Aziatische autofabriekanten hebben hier ook een handje van. Prachtige/stoere voorpartijen , maar heel vaak super suffe achterkanten. Alsof het ontwerpbudget ineens op was.