Dank je wel David.
Snap ik helemaal en de kast/lugs zijn idd wat hoog voor deze band maar het draagt zo heerlijk.
Ik kan hem iig van harte aanbevelen!
Hele mooie GS Christiaan.
Dank je wel Rob.
Ik heb deze serie GS (of wat er nog niet van verkocht was) vanmiddag even aanschouwd…
Ik was onder de indruk van de SBGN003 GMT quartz. Zo’n mooi formaat, echt prachtig. Echt een no-brainer voor dat geld moet ik zeggen. Alleen heb ik me voorgenomen even geen quartz meer te kopen.
De SBGA375 is gewoon een prachtig horloge met die donkerblauwe wijzerplaat en spring drive uurwerk in een 44Gs-alike kast. Maar ik heb al een originele vintage 44GS met rechte aanzet. En een spring drive met blauwe plaat heb ik ook al, dus helaas.
En waar ik voor kwam, de SBGA229, was mooier dan ik had verwacht, met een prachtige bezel die in werkelijkheid smaller lijkt dan op de foto. En een mooie matzwarte wijzerplaat. Hij was mij uiteindelijk toch iets te groot. Ik heb me voorgenomen niet meer >40mm te kopen, maar ik wilde deze beslist even passen om te zien of hij misschien stiekem toch… Maar nee.
Dus ik ging weer weg met lege handen, een nog steeds volle bankrekening, maar als GS ooit met een 40mm duiker zoals dit komt, dan weet ik het wel!
Gruwelijk mooi horloge. Maar voor mijn smaak wel te groot (en ja, ik heb weleens een GS duiker omgehad). Ben het met je eens dat het in werkelijkheid meevalt vergeleken met de specs.
Maar het blijft een flinke knoepert, en ik hoop nog steeds op een GS duiker in een wat kleinere maat. Misschien ooit…
Prachtig .
Lekker hoor,
Mss moet ik 'm ook maar weer eens op staal zetten.
Haha, dat heb ik altijd gedacht van de SBGA375.
Mijn groene GS is 90% van de tijd ook zwart op 't oog. Maar die 10% dat die plaat met t licht werkt, dat maakt GS Grand Seiko!
En ik heb hem nog wel om vandaag, maar te lui om een plaatje te maken…
Ben niet van de GMT’s over het algemeen, maar tsjonge tsjonge tsjonge…deze wijzerplaaat…prachtig…nu wil ik ook een GMT…