Laat je Grand Seiko zien V

Well done :tada::blush:!

Zie graag meer foto’s hiervan , en genieten natuurlijk van dit prachtige horloge…

1 like

Dit is de sbga293? Die heb ik ook gekocht bij Reijersen. Fantastisch horloge. Topklasse

1 like

Klopt! Ik was echt onder de indruk en hij staat nog steeds na bijna een week bovenaan de lijst om dit jaar te kopen.

Ging eigenlijk voor de GMT kijken SBGM221. Maar deze SBGA293 zat beter om de pols, minder dik. En dat Spring Drive is ook cool en uniek.

P.S. foto op een ander bandje…? :wink:

1 like

Pfoe, die is mooi zeg! :ok_hand:

1 like

SBGA457 Wako exclusive

9R65 trouwens…want we hebben nog niet genoeg zwarte three handers met power reserve op de dial met het oude movement…

5 likes

Grr van die stock GS afbeeldingen krijg ik echt steeds weer de kriebels…en niet op een goede manier. :confounded: :grimacing:

2 likes

Komen ze nu mee, 2 weken nadat ik een SBGH039 gekocht heb :sweat_smile:

1 like

Die van solojapan ?

GS werkt nog steeds zoals alle ā€˜maisons’ vroeger deden (en sommigen nu nog). Je kan als goede klant (warenhuis, groot bedrijf, etc) op eigen houtje een horloge commisioneren. Het aantal en de look wordt in samenspraak met de klant bepaald. GS is eigenlijk ā€˜alleen’ de uitvoerder.

GS USA is een paar jaar terug een zelfstandige entiteit geworden en niet lang daarna zijn er al die US only modellen gekomen. Vanuit bedrijfsopzicht logisch. De klant (GS USA) besteld/commisioneerd en GS voert uit. GS USA heeft er geen belang bij dat de horloge’s ook in andere markten verkocht worden.

Maar er is hoop, verleden jaar heeft Seiko corp, een volledig nieuwe entiteit gestart welke, net zoals in de US, de vrijheid heeft het product naar eigen goedachten in de markt te zetten. Dus wie weet, krijgen we binnen afzienbare tijd exclusieve GS’s EU only.

2 likes

Wow :heart_eyes: Daar zou ik wel eens wat real life plaatjes van willen zien.

1 like

Nee, heb standaard bandje om de SBGA293. Zie niet zo snel of ik een foto kan uploaden direct via het forum.

28 likes

NA, om het paasweekend mee te beginnen!

68 likes

Wow echt schitterend !

Draagt hij groot/klein? Wat is jouw polsomtrek?

Kijk! Prachtig. Ik ben benieuwd naar de foto’s, omdat hij online toch wisselend op me overkomt. Soms mooi, soms als zilverpapier. Ik ben benieuwd hoe hij in werkelijkheid overkomt.

1 like

18 likes

Mooi berkenhout :slight_smile:

1 like

Wat een gave plaat!

1 like

ter info, de andere wijzer is eraf gevallen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Prachtig!! dit is een ā€œTopperā€ proficiat

1 like