Best een mooi setje, ook in de zon.
Eens, maar ik maak gebruik van de korte maanden om ze weer exact te zetten. Dan is de kroon toch al open om de datum te stellen. Maakt dus geen extra slijtage en ik heb een mechanisch uurwerk dat op (soms) enkele seconden na altijd helemaal juist loopt.
Zo waar, ik heb (vind ik zelf) een mooie collectie met o.a. JLC, Zenith, Rolex en nog wat kleinere merken. Niks komt nog maar in de buurt. Ik kom er nauwelijks aan toe andere merken te dragen. Ik denk er ernstig over na al de rest toch maar is te verkopen. Ik word er niet jonger op en wat moet ik met al die niet gedragen horloges…
Vanmiddag even bij juwelier Reijersen in Oudewater geweest voor n reparatie aan mijn Seiko slq. Toch ook maar even rondgekeken. Enthousiaste verkoopster, een mooi uitgebreid assortiment GS, CvdK, Meistersinger.
Toch maar even wat gepast. Prachtig spul.
Voorlopige favoriet: de Skyflake
Doen!
Leuke pas sessie zeg! Die naast de skyflake SBGA293 was mijn favoriet vorige week.
Ze zijn mooi he
Fantastisch, mooi strak en echt wel bijzonder
Wow mooi zeg !Welke referentie is dit Paul?
Heel tof!
Houtskool wijzerplaat
Sbga441 Dibs, mocht je hier vanaf willen laat het mij aub weten!
Oei… die zal er live heel gaaf uitzien denk ik
sbga441
Slechts 38 stuks
Dank… Echt heel mooi ! Was inmiddels aan t googlen geslagen en zo weinig produceren is eigenlijk gewoon een schande😜 (voor ons…)
Maar ben jij een vd gelukkigen?
Zeker
Het is triest te zien dat de echt mooie modellen gelimiteerd zijn of alleen in USA/ Japan /… uitgeleverd worden.