Mooi toch, zo’n onbezorgde quartz
Ook erg lekker
Fraai! Waar de Snowflake meer liefde op het eerste gezicht was, heeft deze er bij mij even over gedaan om echt gewaardeerd te worden. Zoals gezegd, draag hem vaak nu. Heerlijk ding. Veel plezier ermee, ik ben benieuwd hoe hij je bevalt.
Doing a Maradonna! Vreselijk gevoel trouwens een horloge om je rechterpols. Dat voelt heel onwennig. De snowflake lijkt wat groter, is ook wat groter, maar die pols zat ook iets dichterbij de camera.
Haha…nu de tattoos, de oorbellen, een flinke buik en de sigaar nog…
Die wijzerplaat!
Wat een mooi setje is het samen! De Snowflake draagt wel groter, maar ook lichter. Dat is juist zo mooi aan deze GMT, als reishorloge is een wat dunner/kleiner model wel prettig. Toch wat minder kwetsbaar.
Ik ga zo mijn Snowflake eens aanslingeren denk ik, die ligt alweer een dikke maand werkloos in de doos…
Ik kwam op de website van GS Japan de SBGH273 tegen. Staat als New vermeld. Mooi dat het nu ook buiten de VS wordt verkocht. Dit horloge wordt zo wel aantrekkelijk.
Godverdomme
Wat is er mien jong…verslik je je?
Ik had een deja vu
Ah gek zeg…ik ook.
Ridiculous! Erg blij met deze spring drive beauty weer om de pols.
gefeliciteerd
Prachtig hoor. Hopelijk heb je tegen Jaap gezegd je GMT vast te houden tot de eerst volgende gelegenheid? Heb je eindelijk een rustgevend setje
Waarom niet de Spring Drive met verdiepte power reserve genomen? Die vind ik nog een stukkie gaver.