Nee nee, ik heb net wat andere lijntjes uitstaan
Dan heb je je vliegticket er snel uit.
Hoewel, importbelasting ligt wel op de loer dan.
Ik vind 'm helemaal top overigens. Ben zelf meer fan van Spring Drive dan high beat denk ik. Toffe nieuwe techniek.
Maar de prijs schrikt mij ook af.
Vind deze ook erg mooi! Maar moet eerst iets uitđ
Heel anders dan wat je normaal draagt.
Dit is GS, sportief⊠Maar idd, blijft super. En toch voelt opruimen nu even beter.
Ja daar heb je gelijk in, is sportiever dan ik meestal draag. Maar hij is wel âelegant sportiefâ op de fotoâs.
En we zijn terug in het GMT kamp!
Wat heb ik deze blauwe plaat gemist⊠een sunburst zoals het hoort
Blijft echt een prachtige GS!
Geniet ervan!
Dank je!
Ik ben elke keer aangenaam verrast over hoe klein deze eigenlijk is in het echt. Blijft een aanrader voor elke startende GS liefhebber
Bij mij blijft ie ook maar op de lijst staan. De 005 of de SBGN003, heel fraai
Ik heb horen waaien dat ze mogelijk eruit gaanâŠ
In de EU zijn ze grijs niet goed leverbaar en op chrono24 zijn de voorraden ook beperkt. Dus als je een nieuwe wilt, misschien niet te lang wachten.
Nogmaals, horen waaien natuurlijk
Ik neem die van jou wel over als je weer wat anders wilt
Ik neigde meer naar een zwarte omdat ik al een blauwe Tudor BB58 heb, maar man de 005 is wel weer mooi als ik 'm zo bij jou zie
deal! Maar ik heb mezelf beloofd geen GMTâs meer te flipperen dit jaar
Hoe langer ik hem draag hoe meer ik hem ga waarderen, heerlijk horloge! Wordt ook hier momenteel veel gedragen.
Nog een plaatje! Blauw zeg je?
Ja toch wel
@Ri_ck je hebt ook de blauwe? het zijn inderdaad zorgeloze stukken met veel details die de aandacht blijven trekken!
Ha, weer terug. En ook mijns inziens inderdaad één van de mooiste subtiele âblauwsâ die er zijn.
Onder de streep vind ik het nog steeds jammer (smaak dingetje) dat deze een âexplorerâ bezel heeft. Dat is echt het enige. Het zou zonder deze bezel voor mij de perfecte allround GS zijn, mede vanwege de kleur plaat.
Overigens hierbij het schoolvoorbeeld van het afleesbaarheidsprincipe van Grand Seiko.
Een lichte wijzerplaat heeft gepolijste wijzers, een donkere wijzerplaat heeft geborstelde wijzers.
Het principe van hoe het licht ermee âomgaatâ genereert het contrast. Klinkt vaag, ik hoor het mezelf tikken. Niet helemaal scherp vandaag.
Maar het punt is duidelijk.
Kan ik inkomen, ik kijk er gemakkelijk voorbij omdat ik het totaalplaatje zo goed vindt op deze. Als ik er een explorer foto naast zet, vind ik de bezel eigenlijk mooier passen bij de GS dan bij de Rolex. Dat is meer een duiker met een andere bezel en een extra wijzer voor mij
Hoe zou je het anders oplossen? Een interne 24-uurschaal maakt het een compleet ander horloge. Of zou je eerder het lettertype of de details van de bezel aanpassen, zodat het wat minder gekopieerd lijkt?
Prachtig he! Ik heb ook de combi weer van beide wijzers, deze namiddag maar eens op een foto zetten
Dit jaar toch ook men eerste GS kopen draag nu dagelijks al een HAQ de Casio Oceanus (die voor altijd bij mij blijft) en de rest van men collectie is inmiddels verkocht De eerste die me een sbgn voor 2k kan aanbieden heeft er eentje verkocht. Kom op .
Deze dus wat een knaller. Sinds wanneer is die gewijzigd? Ik bedoel met verzetten per uur dacht ik. Bij teâ 2 two staat er eentje maar van 2020.