Ze hebben ook een Quartz van dik 5k.
Kweenie hoor.
En hier zit een groot quartz liefhebber.
Ze hebben ook een Quartz van dik 5k.
Kweenie hoor.
En hier zit een groot quartz liefhebber.
We moeten het er maar mee doen vrees ik
Daar zit weliswaar een 9R31 in, maar heeft dezelfde specs als de 9R65. Dat begrijp ik dan niet zo heel goed.
Die nieuwe quartz GMTâs zijn ook wel heel erg veel duurder geworden dan de oude SBGN serie, met dezelfde uurwerken. Mij bevallen de oude gelukkig beter, maar dir prijsverhoging kan ik moeilijk plaatsen. (ook een quartz liefhebber hier).
De kastvorm van de 005 is inderdaad iets dat ze vaker mogen hergebruiken. Aan de andere kant zou het de GMTâs minder speciaal maken⊠Vroeger vond ik ze te weinig GS, maar eigenlijk doet dat oordeel die kast geen eer aan.
Ohja, zo hebben we altijd wat te wensen he. Ik ben alvast blij met mijn 005! Moest de datumschijf in het blauw geweest, dan was hij perfect 
Alweer 4 dagen non stop om de pols! Honeymoonperiode enzo⊠al isât voor de 4de keer 
Ik zat nog even te loeren op de GS website en het prijsverschil is meer dan ik dacht⊠1250 euro verschil inderdaad, voor een nieuw ontwerp en een keramische bezel 
Dit dusâŠ
Alles wordt duurder. Personeel, materiaal etc etc.
Tja, zo kan je het wat goed praten.
Voor dat specifiek model isât wel 39% erbij tov de voorganger⊠lijkt me vooral dat GS mee wil met de prijzen van de Zwitserse merken (ik zie dat een Omega smpc al 5400 list kost ondertussen, waanzin). En blijkbaar verkoopt het, dus ze zouden gek zijn om het niet te doen.
Ik ben dan weer blij met wat ik heb en betaald heb voor mijn GSâen en er zijn merken genoeg binnen mijn comfortzone gelukkig 
Absoluut maar er is natuurlijk een verschil tussen een prijsstijging door die oorzaak en het hoger positioneren van modellen. Dat laatste is altijd even wennen. 
@daffie dit kan je toch niet laten liggen. Nog een daffiewatch die op je ligt te wachten 
Ik denk dat die prijzen voor een Spring Drive ongezien zullen zijn binnen een paar jaarâŠ
Dat is mijn oude.
Voor de 4e keer in huis halenâŠnah ben er nu wel echt klaar mee. 
Ik zag weer een nieuwe real life photo langskomen van de nieuwe release.
Binnenkort een video las ik.
Tegen woensdag heb je 'm!
HahaâŠnope.
Ik vind ât zeer geslsaagd.
Denk zeg ut effe voor het geval iemand op mijn mening zit te wachtenâŠ
Daar kan geen enkele Rolex tegen op.
Dus, tja, is 9k dan duur?
Waarschijnlijk de mooiste gs die ik heb gezien
Blijft zoân mooie kastvorm.