9F-drive 
Rennen voor die limited 007 in het blauwe. 
Je moet wat actiever doen zo te zien…
Nois 
Hell yeah!! 

Ik koop niks boven list. Hoewel hij heel gaaf is 
Jaa je hebt gelijk 
Ik bedoelde eigenlijk SoloJapan list, geen AD met fysieke-winkel-list.
Oh.
Kan hij hem nog nieuw leveren dan? En zo ja, voor welke prijs? Want dan pas ik mijn prijs aan.
Geen idee of hij dat kan hoor en ongetwijfeld is je prijs oké.
Neme de SBGN001. Die kocht je nieuw bij de AD voor 3,2k. Bij SoloJapan voor 2450. SBGV245 3k bij de AD. SoloJapan 2150.
Vandaar dat ik SoloJapan-list zei. Verreweg de goedkoopste ondanks de 20% knallers van Reijersen uit het verleden.
Hij kan ‘m nieuw leveren voor 1,8k. Heeft ie me net gemaild. Echt waar!! Was de laatste die hij kon krijgen.
Dus ja, als je de prijs even aanpast dan hebben we een deal. 

Ok, ik pas mijn prijs aan. 2999, over 2 weken toch?
Die mooie groene SBGW27* staan op Chrono24 voor dubbel list te koop, helaas 
En dan moet je nog invoerrechten en BTW betalen om ze hier te krijgen. Zo jammer…
Hier gaat iets helemaal fout. 

Mijn credor is nu al binnen uit Tokio. In zeer goede staat, erg compleet. En ja zoals @Fate_Amenable_To_Change al zei: zo courant als een betonnen muur. Maar wat is dat spring drive uurwerk lekker! En de band is mooi hoor. Ik zal eens kijken hoe ik zo’n gifje maak van een wrist roll. Ooit komt er een NA van deze blauwe maan secondenwijzer, maar voor nu een plaatje van dit “aparte” / “bijzondere” horloge om de pols:
En ik vindt hem prachtig!
Ben benieuwd naar je NA en eens irl te zien.
Geweldig man. En wat zijn die lug / end-link / bracelet facetten toch strak. Mooi mooi mooi. Over de wijzerplaat denk ik nog steeds hard na. De secondenwijzer is natuurlijk wel een klassiekertje. Maar dat uurwerk. Tja. Mooi hoor.
I like. Gewoon een heerlijk eigenwijs horloge.
Aan de ene kant speels/gimmick door de 24/7 en de plaatsing van de sd meter. Aan de andere kant fraaie afwerking met de ringen en natuurlijk de seconde wijzer.