Laat je Grand Seiko zien VI

Nog zoeentje inderdaad! De SBGA413 vroeger ook, maar die is genormaliseerd nu die in Europa ook te koop gekomen is :blush:

1 like

Ik had de indruk dat iedereen op HF verlies maakte op zijn GS (myself included)

Maar het blijkt dat jullie dus gewoon consequent de verkeerde modellen kopen :sweat_smile:

1 like

Ik ben blij dat waarde weer een onderwerp is…

Nee joh dit is ook een winstpakker en ik geloof best dat de SBGN serie ook gaat stijgen als ze discontinued zijn. Eigenlijk alle 2-3k modellen.

Ieder model wordt duurder dus de vraag naar “goedkope” GS zal ergens gaan toenemen.

Wacht eens… :thinking: slap me, want dit groene gedeelte praat :shushing_face:

12 likes

9F-drive :wink:

6 likes

Rennen voor die limited 007 in het blauwe. :rofl:

3 likes

20 likes

Je moet wat actiever doen zo te zien…

2 likes

Nois :+1:

1 like

Hell yeah!! :+1::+1:

1 like

Ik koop niks boven list. Hoewel hij heel gaaf is :grin:

Boven list?

Ruim onder list. :nerd_face:

3 likes

Jaa je hebt gelijk :joy:

Ik bedoelde eigenlijk SoloJapan list, geen AD met fysieke-winkel-list.

1 like

Oh.

Kan hij hem nog nieuw leveren dan? En zo ja, voor welke prijs? Want dan pas ik mijn prijs aan.

2 likes

@zulu for president

Geen idee of hij dat kan hoor en ongetwijfeld is je prijs oké.

Neme de SBGN001. Die kocht je nieuw bij de AD voor 3,2k. Bij SoloJapan voor 2450. SBGV245 3k bij de AD. SoloJapan 2150.

Vandaar dat ik SoloJapan-list zei. Verreweg de goedkoopste ondanks de 20% knallers van Reijersen uit het verleden.

2 likes

Hij kan ‘m nieuw leveren voor 1,8k. Heeft ie me net gemaild. Echt waar!! Was de laatste die hij kon krijgen.

Dus ja, als je de prijs even aanpast dan hebben we een deal. :sunglasses:

:crossed_fingers:

6 likes

Ok, ik pas mijn prijs aan. 2999, over 2 weken toch?

1 like

Die mooie groene SBGW27* staan op Chrono24 voor dubbel list te koop, helaas :sweat:

En dan moet je nog invoerrechten en BTW betalen om ze hier te krijgen. Zo jammer…

Hier gaat iets helemaal fout. :joy::joy: