En hij verdient in een paar van die momentjes ook een GS
Inderdaad wat inspiratieloos. Zelfs geen geblauwde secondenwijzer op de linnen wijzerplaat. Hoogstwaarschijnlijk heel stijlvol, maar het voegt niet zoveel toe boven de sbgw231.
LE’s moeten net speels en apart zijn, de tijdloze kleuren steek je dan maar in de reguliere collectie imho.
Een behoorlijke teleurstelling dit zeg…
Volgens mij zijn dit geen LE, s wel zo fijn.
Ah ok, dan had ik het verkeerd voor! Mooie toevoeging aan de collectie dan, meer keuze is altijd leuk
Neemt niet weg dat het toch wat gewoontjes is. Ik ben blij met mijn 231!
Ik ook, moet misschien niet willen om er nog een te hebben, de 231 is eigenlijk perfect!
Welke Ref’s worden dit?
En dan vooral de zwarte?
SBGW267 en SBGW269 blijkbaar. Ze staan al op de website!
Mailtje verstuurd.
Wil die sbgw269 wel, denk ik.
Edit: aah, het zijn geen limiteds?
Dan nog ben ik benieuwd.
Die witte met de papier textuur dial is wel echt vet. Mooie handopwinder erin, echt een heerlijke dresser. Prijs punt van list 4800€ is wel een beetje jammer, had best wat vanaf gemogen

Tjemig. En dan niet eens met een alligator bandje zo te zien. Ik vind het geen super combi.
Voor het gemak neem ik aan - champagne op de achtergrond- dat het voor iets heugelijks is? Als dat inderdaad zo is, gefeliciteerd!
Credor is een prachtig sub-merk, zeer ondergewaardeerd!
Ik zou niks meer kopen, ik zou niks meer kopen…
Een echte foto zegt weer veel meer dan die renders. Zo vind ik hem wel weer niet mis! Een geblauwde secondenwijzer had hem wel af gemaakt
het zijn ‘groentjes’ daar