En dan te bedenken dat je voor dit geld van de sbgw231 linnen versie (plus een beetje) ook de prachtige sbgw253 uit het blauwe van @whisky kunt oppikken.
Dan wist ik het wel. Die Sbgw253 voor mij svp.
En dan te bedenken dat je voor dit geld van de sbgw231 linnen versie (plus een beetje) ook de prachtige sbgw253 uit het blauwe van @whisky kunt oppikken.
Dan wist ik het wel. Die Sbgw253 voor mij svp.
Zag deze al een poos op Rakuten staan.
Koopje voor een gouden kast, mooi horloge hoor.
Bij Credor vind je nog echt waar voor je geld met name voor precious metals al is er weinig aanbod van de ‘coulantere’ modellen. Zit ook veel troep tussen de line up.
Waarom wil je m wegdoen? Tientallen berichten op internet dat GS de band verstelbaar moet maken, dan heb je er 1, en dan wil je het oude model.
Ik begrijp het niet. Verlicht ons….
Dit is wel een prachtig horloge. Morgen bij daglicht wat betere foto’s maken.
Een heel klein handopwind uurwerk en nog geen 2mm dik. Wat zorgt voor een horloge van nog geen 7mm dik.
Dit soort getallen zou ik graag eens bij GS zien.
Ik vind het een lomp ding en krijg GS banden altijd perfect op maat met de 2/3 schakels.
Welk model is dit?
Prachtig
Credor Signo
ref: gbaq970
Thanks. Omgerekend vind ik m qua prijs redelijk meevallen. Ca 11k.
Ik had minimaal 20k verwacht.
Weet niet of ze in Frankfurt nog Credor hebben. Toen ik daar was bijna 2 jaar geleden wel nog. Maar zie dit nu niet meer op de site staan van GS Duitsland.
Mij té plat. Maar prachtig zeg!
Ja, raar is dat. Zij waren misschien wel de enige welke dit in EU online zichtbaar hadden.
Echt wat voor jou.
Ik zeg, afspraak inplannen & wapperen met die flappen.
gewoon woow!
Ik ben er nog niet over uit. Is het frisse van het staal nou mooier? Of het lichte van het titanium met het gouden accent?
Ik ga eens mailen met ze.
Ik had toen ook begrepen dat Frankfurt ook de enigste Botique/ad van GS is/was die Credor überhaupt had in Europa.
Moet ik eerst hier nog wat verkopen om aan wapper smonnies te komen
En hopen dat ze nog Credor hebben in Frankfurt.
Moet je ze wel ff naast elkaar showen heh ouwe.
Beiden erg gaaf…al is de ss versie denk ik iets té gewichtig…
De wijzerplaat van de stalen op de titanium bracelet
Ik ga voor goud en titanium als ik hem op de titanium band zou dragen.
Op leer (? leer op een duiker?) zou ik misschien voor de stalen gaan, dan wordt titanium misschien wat te licht?