Laat je Grand Seiko zien VI

Je weet waar die DJ snel heen kan.

1 like

Better?

21 likes

Beter…:cowboy_hat_face:

Beter!

Ik ga voor Ti.

2 likes

Ik ga er toch altijd weer die review video’s van Watchbox van kijken…

Maar toen ik hem een keer bij je paste was het toch borderline te groot, en vroeg ik me af of ik me er comfortabel mee zou voelen. Alhoewel jij toen zei dat hij me prima stond. Maar ik voelde me niet helemaal comfortabel. En het is zoals @anon6060116EV hier eerder ook al zei, de sluiting van deze banden is te grof.

Dus heb ik later een SLA033 gekocht. Die is lug-to-lug een stuk compacter en draagt goed. Ook omdat de bezel minder dan 40mm diameter is.

Maar deze 029/031/229/231 blijven een favoriet van me. Met die absurde wijzers, 72 uur power reserve, duikring en spring drive. Wellicht op een 22mm leren band…

4 likes

Ik kan he de Springdrive GMTs van harte aanbevelen als je de duikers mooi, maar te groot vindt!

3 likes

Ik heb net een GS SBGN005 quartz GMT gekocht, maar ik merk dat een duikring meer mijn ding is dan GMT. Ik ga eigenlijk zelden buiten mijn tijdzone en heb meer aan een pizza-timer. Alleen voor zomer en wintertijd is een GMT wel handig, gewoon een uur voor- of achteruit, en dan laten we de GMT wijzer gewoon lopen.

Hij staat dus weer te koop :slight_smile:

7 likes

Titanium @SuperC !
Wat voelde dat lekker om de pols :yum::+1:!

2 likes

De springdrives zijn toch echt totaal andere horloges dan de quartz gmt. Hebben veel gemeen met een duikert

10 likes

Ik heb de Ti versie eens gepast van Paul Janssen en zelfs voor mijn flinke polsen vond ik 'm net aan (ook door de dikte).

En wat je zegt de sluiting is een gedrocht. Beetje typische grof Seiko MM ding. Past iig niet bij GS…ook al is het een zeer sportief model.

6 likes

In oktober komt de 269 binnen.
Heb de prijs opgevraagd, met een leuke korting doe ik het. :grimacing::see_no_evil:

5 likes

17 likes

Inmiddels 5 dagen om de pols en nog geen enkele afwijking. :ok_hand: Het horloge heh…het horloge. :laughing:

23 likes

:rofl:

1 like

De gouden accenten

1 like

Mooi horloge maar ik zou toch is kijken of ze die kroon in garantie niet op de juiste plaats kunnen zetten, is geen zicht zo :smirk:

1 like

Dacht ik ook, maar heb mij er nog geen moment aan geërgerd. Datum idem

1 like

15 likes

Ik ga voor staal :sweat_smile:

1 like

Yes idd, dank!