Ik draag zelfs m’n selfdater niet… 't moet nie gekker worruh nie!
Dit is wel GS teruggebracht tot de essentie. Alleen het goede. Prachtig!
Inderdaad dat. Ik voel me met de GMT terug bij waar het begon met een plus. De GMT is toch vanwege de stalen band, 44GS kast en de subtiele sunburst wat de SBGR305 het nét niet was.
Dat ik combinatie met de uniekeling SBGX035… ja voelt goed.
Oei…
En dat vindt ik best zonde. Althans als ik voor mezelf spreek.
Je moet alleen nog wat aan je oren doen & die daytona omruilen voor een VC.
Dat valt me ook op inderdaad. Toch iets met perfectionisme gekoppeld aan kunst/schoonheid.
Ik ook, en ik spreek ook voor mezelf!
Wellicht komt het nog als ik wat meer naar kantoor ga. Sowieso eerst wachten op de Citizen die onderweg is en dan de laatste keuze.
Neehee, ik wilde die 56 moon date dinges en die is te groot. De rest doet me weinig.
Op de Patek variant na, die past wel. Alleen kost die het dubbele en dat gaan we never nooit nie doen.
Wellicht, ik ga momenteel al weer meer naar kantoor. Toch pak in dan een GS en niets anders. Wellicht dat de zomer nog wat doet, maar toch.
Grote pijn doet dit. Volgende keer rijd jij maar weer naar t noorden.
Ik vind genoeg mooi maar dat past me dan weer niet. En ga niet meer met een Rolex rondlopen.
Op een Oysterquartz na, die had ik moeten houden en de huidige prijzen daarvoor ga ik echt niet meer betalen.
Okay, eerlijk is eerlijk. Dit vind ik nog wel heel mooi. Prachtige plaat en geen kleurtjes verder. Alleen kost dit dik 6k om hier te krijgen…
Eh… Ja, absoluut mooi.
Prachtig
Prachtig! Congrats.