Heerlijk! Genieten.
Skitterend!
Mooi. Blijft echt apart met die groene dial en gouden indices en wijzers. Een beetje alpinist maar dan mooi en elegant
Ja de Alpinist moest het veld ruimen toen deze kwam. Wat dat betreft een waardige opvolger voor de groen en goud in de collectie
knap!
Prachtig horloge !
Crosspost. Maar het is inderdaad fijn.
Helaas. Mijn bestelling van de SBGX261 is fout gegaan. Leveringsproblemen. Gelukkig kon ik met minimale extra inleg gewoon een chocolade-bruine SBGP011 bestellen, en als het goed is heb ik volgende week vrijdag of de maandag erop weer een quartz in handjes.
Mooi
De kast kijkt ook wel dunner dan normaal, echt of gezichtsbedrog?
Nja… Hij is 12,9 mm dik. Da’s niet heel erg dik, maar zeker niet bijzonder dun. Maar de middenkast doet hem er rank uitzien in het handje. Niet dat ik die van @Kaan heb gezien, ik had hem in de boutique vast.
Dat lijkt op de foto zo, hij heeft mede door de caseback wel enig diepte. Maar absoluut geen dikkertje verder zoals @Fate_Amenable_To_Change aangeeft. Vind hem prima dragen, maar een mm of drie minder zou ik geen nee tegen zeggen
Ik heb het idee dat veel ‘dikte’ door het saffier glas komt dat er echt bovenop ligt? Desondanks vind ik de ‘dikte’ totaal niet storend. Draagt mijns inziens hetzelfde qua hoogte als de DJ en Explorer door de curved case…
Een DJ of Explorer is bij een diameter van 36mm ook al 12mm hoog, dus dan draagt die 40x12,9 heel erg vergelijkbaar, dat klopt.
Ook al ken ik het SD verhaal inmiddels zo’n beetje uit het blote hoofd…het blijft erg leuk een nieuw artikel erover te lezen. Dank voor het delen dus.
Sterkte de komende tijd man
alles is in focus behalve de GS
39mm variant bedoel ik qua Explorer . Maar klopt vergelijkbaar.
Tis mijn eerste pocket shot, ik moet nog oefenen