Laat je Grand Seiko zien VI

Ik twijfel al een tijdje om een SBGW231 te kopen en heb daardoor een zeer ongepaste vraag… Mag ik vragen aan de SBGW231 eigenaren wat zij nieuw betaald hebben? Ik zie namelijk op chrono24 dat er vrij makkelijk 20% van de huidige vraagprijs afgaat. (reacties mogen ook prive, wat jullie fijner vinden)

2 likes

Als er liefhebbers voor zijn ?
Want ik ga er afscheid van nemen.

3 likes

Lekker hoor. Ben heel erg blij met zijn groene broertje!

@daffie bedankt voor die “liggende” 0, nooit opgevallen maar cant be unseen now :slightly_smiling_face:

1 like

Klopt. Je ziet de verschillen vooral goed bij de ‘6’.

Zit overigens ook een verschil in het formaat datumvenster.

1 like

Ik zou blij zijn als de mijne verkocht is, dan hoef ik niet meer over verkoop te twijfelen :sweat_smile:

3 likes

Hierook O … was me nog niet gewust opgevallen :wink::+1:

8 likes

Hm. Deze is dan even niet heel O

10 likes

Hey…de Vreemde Eend! :grin::+1:

1 like

:smiley:

1 like

Overigens denk ik dat het Seiko (als geheel) eigen is want deze heeft ook een “Big O”

2 likes

Aha! :male_detective:

1 like

Jij hebt ook een heel andere “1”

Ps heerlijk @daffie dat je weer hier bent. Zo zie je maar weer, je hoort hier thuis. Volwassen kerels die naar nulletjes en eentjes aan het kijken zijn :joy::joy:

10 likes

Hahaha heerlijk. :rofl::+1:

5 likes

Naast de vriendin haar Presage, blijven ook leuke horloges vind ik.

16 likes

Klopt, ik denk dat ze enkele cijfers ook groter maken zodat het datumvenster altijd evenredig gevuld is …

1 like

IT’ers heet dat :upside_down_face:

1 like

Vertel mij wat :wink::upside_down_face:

1 like

Flipperaar in mij wordt ook weleens wakker overigens. Bij de 257 eigenlijk zelden. Als ik hem een aantal dagen niet draag en dan weer om doe dan is het eigenlijk elke keer weer --> :drooling_face:.

De groene dial, het sportieve, de GMT wijzer, de springdrive, de zaratsu, de glinstering van de indices en de dial zelf in mooi zonlicht…

Zal vast niet helpen om hem in het blauw te laten staan… maar liever die van jou die van mij!!

16 likes

Blijft ook echt een geweldig mooi model. :ok_hand:

1 like

Yep super strak en de kleuren van de foto laten de mooie gs niet helemaal mooi tot z’n recht komen :+1::+1:

2 likes