De kast van mijn GS loopt iig niet heel erg naar binnen. Meer recht naar beneden. Dat wat jullie bedoelen? Zoals hieronder ziet mijn kast eruit…
@Fate_Amenable_To_Change de meer hoekige overgang van bezel en middenkast van jouw Quartz is op mijn model weer minder ‘pronounced’…vloeiender en met minder overhang van de bezel.
Ging verrassend vlot eigenlijk. Moest 1 schakeltje verwijderen en zit als gegoten nu. Toch altijd alles kunnen doen op een horloge of 20 met men horlogekitje van 15 euro van bol enkele jaren geleden
Het valt me ook op dat de bezel een extra trapje heeft op die nieuwe grote modellen, terwijl hij bij de SBGX261 mooi doorloopt in de bevel van de kast. Dat zal wel aan het nieuwe uurwerk te wijten zijn, die wat dikker is door de verstelbare urenwijzer.
De kast en bezel van de SBGX is zo gezien eigenlijk wel prachtig!
Dat bezel-loos ontwerp is toch ook iets bijzonders he
Deze is voor een klant.
Iedere keer als ik er weer één in handen heb raak ik betovert. En dan toch al snel kom ik tot de conclusie dat de wijzerplaat té wit is.
Degene die ik nu heb heeft voor mij ook nog eens een mooi serienr…hmmm toch maar zelf houden?
Dat heeft dit horloge een beetje denk ik. Na een twijfelfase van een paar weken zou ik hem nu niet meer willen missen. Als reishorloge (mijn doel voor deze) bevalt hij uitstekend. Draagt heerlijk compact en comfortabel. Het polijstwerk op de lugs is echt wel indrukwekkend bij deze.