Niet van mij (jammer genoeg), maar even bij de Seiko winkel in Amsterdam naar binnen gegaan omdat ik er toch langsliep en ik wilde eigenlijk even de SBGM221 zien maar was uiteindelijk volledig in trans van deze wijzerplaat.
Dat weet ik. Probleem is dat die enkel credit card betaling accepteren. En zo hoog is mijn limiet niet.
Beetje debiel dat die geen PayPal of iDeal gebruiken.
Ik vermoed simpelweg het prijsniveau. Een SBGN is voor zo’n 2300 beter bereikbaar voor meer mensen. Ik zie het nu zelf ook met mijn SBGP007 a 3k. Zit gewoon in een lastiger segment.
Ik heb de Seiko boutique een mail gestuurd, wellicht dat zij iets kunnen betekenen.
Mijn creditcard heb ik inmiddels 40 jaar en limiet was eigenlijk prima. 15 jaar geleden was er fraude mee gepleegd, dus had ik ook niet zoiets van schroef maar omhoog. Mocht het via de Seiko boutique niets opleveren zal ik contact opnemen met de bank.
Wellicht is het mogelijk om een positief saldo erop te zetten tijdelijk voor verschil limiet en aankoopbedrag, en anders de limiet tijdelijk ophogen.
Klopt. En creditcard maatschappijen zijn barmhartige samaritanen. Betaal jaarlijks iets van €56 en heb hem de laatste 3 jaar niet gebruikt (…) En die berekenen bij transacties ook nog kosten door.