Laat je Grand Seiko zien VI

Dankje. Dat idee heb ik ook. Goedkoper heb ik ze nooit gezien inclusief nog een GS leren band.

Even passen en het was duidelijk… de NA is binnen :sunglasses:

De AD bezorgt me nog een 2de strap met gesp, die vouwsluiting is niet helemaal mijn ding.

Nu nog de andere 2 doorschuiven naar de volgende liefhebber :sweat_smile:

27 likes

Nog een plaatje met de zon erop :grinning_face_with_smiling_eyes:

29 likes

Wow prachtig man wat een aanwinst! :ok_hand: Beviel kennelijk zo goed dat de keuze ter plekke snel was gemaakt. Nice.

1 like

Dankje! Ja, ik ben echt aangenaam verrast van de elegance collection en een spring drive moest er ooit toch eens komen. Die sweep is prachtig om naar te kijken :blush:

Ik twijfelde even omdat de plaat net iets lichter is dan de sbgw en de kast een stukje dikker. Maar je hebt echt wat om de pols zo, doet me wat denken aan een portugieser.

GS passen is een belevenis op zich ook. Ik had graag de skyflake eens gepast, maar die was net verkocht. Ze hadden wel de nieuwe europa lente edities, ook de moeite. De snowflake was verrassend mooi van maat en de SBGY007 was ook echt schitterend. Wat een merk is’t toch… :grinning_face_with_smiling_eyes:

8 likes

Mooie ervaring…en een top aanwinst. :ok_hand: Congrats…je bent officieel klaar. HF account opheffen en eindelijk rust. :grin:

2 likes

Voor het eerst in 6 jaar zou’t wel eens waar kunnen zijn! Maar ik heb dat al nog gedacht :see_no_evil:

2 likes

Nog even een youtube video pluggen met wat kekke macro shots van de SBGE257! @Hornet

SBGE257 Macro video

:stuck_out_tongue_winking_eye:

15 likes

Lekker! :+1:

1 like

Toch vraag ik me af of dit horloge nou zo’n feest is door het horloge zelf of door die geweldige band.

Hoe dan ook, wat zijn die wijzers toch heerlijk scherp.

23 likes

Daar slaat deze voor mij de plank echt mis. Verkoop de 231 niet te snel, ik denk dat je er op terug komt…

1 like

Zo dan. Heerlijk! Gefeliciteerd, ziet er fris uit.

1 like

Mooie aanwinst @illewoare
Je inspireert mij om ook de GS om te doen voor de avond

13 likes

Een belangrijk moment voor the watchbox review, zegt hij:

5 likes

Ik snap wat je bedoelt, de sbgw is zeker een eleganter horloge :blush:

k heb echter een Zenith Elite ultra thin met dezelfde stijl wijzers, die dezelfde vinkjes zet als de sbgw. De spring drive is dan weer wat aparter ernaast, vandaar de wissel.

Deze dus:

12 likes

Zo worden ze niet altijd meer gemaakt


:scream: :cry:

8 likes

Altijd leuk om mijn oude Zenith een compliment te zien krijgen :heart_eyes:

1 like

Ze krijgen inderdaad niet de waardering die ze verdienen :smiley:

1 like

Ook Apple weet niet goed om te gaan met alle subtiele details van een GS…

14 likes

De sbge271 lijkt op foto’s ook veel meer uitgesproken dan wat deze in de praktijk is.juist dat vind ik mooi want die gaat van bijna mat zwart tot aan bijna bruin met relief in direct licht. Denk dat je hem gewoon in het echt buiten moet zien ipv afgaan op foto’s van het internet.

1 like