Laat je Grand Seiko zien VI

Foei! :grin:

Trek je sokken op en ga voor beide.

1 like

Hahaha niet negatief bedoelt natuurlijk, ik ben net een ekster namelijk :smile: Toen ik de Skyflake voor het eerst om had wist ik zeker dat ik hem wilde hebben. Daarna nog tig keer wezen kijken, maar ik heb al teveel shiny dress watches, dus toch maar niet gedaan.
De meeste cases van GS zijn toch dressy, maar de White Birch is wat sportiever door de platte gebrushte bezel en brede lugs. Ik heb hem om gehad en hij is prachtig! Maar duur en ik denk toch dat ik liever een Spring Drive wil.

Zo gaat mijn zoektocht dus steeds alle kanten op :upside_down_face: Bij de Seiko boutique zullen ze al gek worden van me. Maar nu neig ik toch naar die nieuwe SBGA415 Winter. Goede mix van brushed, polished, iets sportievere look, etc. Maar eerst eens in het echt bekijken.

2 likes

Sinds ik deze heb is het haat/liefde…

De prachtig diepzwarte plaat is prachtig. Hij heeft geen lume en die heerlijk scherpe wijzers. Maat is ook perfect en ondanks zijn leeftijd van 15 jaar in nieuwstaat.

Zal ik er maar een mooie padded croco aan hangen?

10 likes

Gaaf…bijzonder model wel. Doet mij iets denken aan de Citizen Signature series…door de 12(?) facetten bezel.

Donkerbruin leer?

De huidige band doet hem in ieder geval geen recht lijkt het…

1 like

Behalve dan dat het een van de meest comfortabele banden is die ik ooit heb gehad. Nog prettiger dan de blauwe nato op de 005!! :grimacing::grimacing:

Welke maat is het?
Ik vind hem erg mooi

1 like

39 oud Japanse millimeters

2 likes

Oef, perfect

1 like

Dacht hier laatst ook aan. Staan nog wel op de site.

De bezel van SBGA375 is een echte scratch magnet. Is bij iedereen zo vermoed ik.

3 likes

Nieuw bandje

19 likes

18 likes

Super combi :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Net binnen :smiley:
Fijne deal gemaakt met @illewoare ! Zelf einde van de middag en begin avond met een hartverzakking gezeten vanwege dat het pakketje met de post kwam, als dat allemaal maar goed gaat… :joy:
En het kwam goed! Kijk een, kijk eens!

De band was een half schakeltje te ruim. Dus even pielen met die kleine schroefjes, gelukkig heb ik tl verlichting hangen :grin:

En om de pols!

Superblij! Perfect formaat, super nauwkeurig Quartz uurwerk. Een ook wel gemak want het is gewoon oppakken en omdoen. Ook wel eens fijn :slight_smile:

29 likes

Mooie aanwinst! Prachtig!

1 like

Proficiat :+1::ok_hand:

1 like

Hoe fijn is dat!:+1:

2 likes

Ik merk dat ik dat dus niks vind. Daar heb ik mijn Casio FW91 van 19 euro voor. Als ik ga zeilen. Ik kan er niet tegen dat een horloge maar blijft doorlopen ookal draag ik het weken of maanden niet.

1 like