Laat je Grand Seiko zien VI

Pfff, net op send gedrukt voor een bod op een unieke “net-niet-Grand Seiko”. Namelijk een Credor met een spring drive uurwerk. Hij zegt vast geen ja, maar als het wel zo is, dan komt er een hele unieke limited edition met Japans handwerk op de wijzerplaat deze kant op… Het zal nog wel even heen en weer zijn, misschien gelijk een “nee”. We gaan het zien.

En nee, het is geen Eichi, helaas zover strekt mijn budget niet.

12 likes

Het is de invisible man hè :grin:

2 likes

Nope! :grin:

9 likes

Hierom te koop :slight_smile:

2 likes

Dag 40…

…en voor de liefhebber…ze staat te koop.

12 likes

Blijf je in het GS kamp of ga je terug naar een oude liefde?

1 like

Ben er nog niet uit wat volgt… :thinking:

1 like

Er is maar 1 goeie upgrade mogelijk… :innocent:

Edit: great minds… @amusicar :facepunch:

12 likes

Ik denk dat je echt eens een Snowflake moet proberen. Die moet je eens gehad hebben als GS liefhebber.

Great minds…

1 like

:joy: echt wel dus!

2 likes

Dat was echt helemaal synchroon!

2 likes

Haha…great minds idd. :smile: :+1:

Ik weet het niet…ergens bevalt mij het lichtgewicht titanium niet op een GS. Plus ik heb niet meer zo enorm de behoefte om de Snowflake te proberen nu ik de champagne wijzerplaat heb beleefd. Twijfels…

2 likes

Toch had ik eerst ook de champagne wijzerplaat in de SBGA001, en dacht ik dat de snowflake dat niet zou kunnen toppen, maar om de pols is de snowflake voor mij echt een topper gebleken. De combi van het iets donkere titanium met de snowflake wijzerplaat en de geblauwde secondenwijzer is voor mij een hele goede.

2 likes

Dat zie ik dan zelf ook wel weer net zoals jij. Mooie combi.

2 likes

Zo, wat andere schoenen. Donkerbruin, dat wel.

Minder formeel, ik vind het best geslaagd, al kan het wellicht nóg beter. :slight_smile:

Het is sowieso een draak om te fotograferen, deze beauty… :roll_eyes:

28 likes

Ik heb er helaas geen geld voor op het moment, maar voor mij is dit wel de allermooiste GS die er is.

1 like

19 likes

Prachtige combi Jaco :ok_hand:t2:

1 like

Heel fraai zo :ok_hand:

1 like

Ja mooier op bruin imo. :ok_hand:

1 like