Ja ik ben nog aan het twijfelen of ik überhaupt dit soort bedragen wil uitgeven aan een horloge
Ik snap je helemaal, heb in hetzelfde schuitje gezeten. In mijn geval was de snowflake een uitzondering waard. Overigens denk ik wel gelijk verziekt te zijn, beter dan GS gaat het volgens mij niet worden op dit prijsniveau… Maarja, dan ben je maar gelijk klaar
Precies. Beter in een keer een goede kopen dan 10x een Quartz omwisselen die het net niet is.
Dit is absoluut waar.
Nou ja, in de Phillips veiling van laatst kwam je om in de Pateks en Rolexen. Er waren maar twee Grand Seiko’s, waarvan eentje die je nieuw voor de helft had kunnen kopen van waar hij voor geveild is. Dus ik zou niet willen zeggen dat alleen Nederland de dure Grand Seiko’s niet begrijpt. Ook zo’n veilingbedrijf niet. Tenzij alle dure Grand Seiko’s in handen van liefhebbers zijn die er nooit afstand van doen, waardoor ze niet op een veiling komen?
In de komende Hong Kong veiling is het precies hetzelfde verhaal overigens. Alleen dan helemaal zonder Grand Seiko’s. Maar je komt weer om in de FP Journe, Rolex, Patek, etc. etc.
Zou het niet zo kunnen zijn dat er een psychologische is voor de prijs van een GS voor de meeste liefhebbers hier en in het algemeen in Nederland?
Laat ik voor mezelf spreken; bij mij werkt dat in elk geval zo.
Prachtige uitvoering al vind ik de blauwe ook erg mooi
Was je toevallig bij van Baal ?
Absoluut!
Deze?
Ook kunnen passen maar vond ik in het echt toch wat tegenvallen, niet super bijzonder

Klopt! Was er nooit eerder binnen geweest maar erg prettige ervaring
Ik vond juist de blauwe een verassing en had daar meer mee dan de Winter
Gelukkig ieder zijn keuze, het blijven prachtige horloges die GS’en en van Baal een hele fijne zaak inderdaad. Kom er zelf heel regelmatig
Mocht je tot koop overgaan kan ik nog wel een leuke prijs voor je krijgen daar
Niet moeilijk om dat te begrijpen
Doen!
Helemaal mee eens, de plaat is zo gaaf
Heel gaaf en bijzonder zo in het felle licht.
Nieuwe aanwinst om de pols om deze donkere dag mee te beginnen… Donderdag ga ik er eens een paar foto’s van nemen
Congrats!
Dank!
Prachtig ook, jou SBGK!
Hey mooi man je hebt 'm gevonden! Congrats