Laat je Grand Seiko zien VI

Dank voor je zienswijze. Zet mij weer aan het denken haha

1 like

Vandaag weer eens de sbga103:

22 likes

Ook een hele mooie en unieke uitvoering, deze! Draag je hem vaak, tussen het andere geweld?

1 like

Mag het hopen, hij weet dat er mensen op azen :stuck_out_tongue:. Dit is echt het enige horloge waarbij ik het dubbele logo op de koop toe zou nemen!

2 likes

Haha ja deze is echt ook weer niet meer te vinden. Een beetje zoals de SBGW047 uit dezelfde tijd, ik hoop die ooit tegen een redelijke prijs tegen te komen (wishful thinking).

Koesteren deze dus, @amusicar ! :smiley:

2 likes

Ik draag hem af en toe. De zenith ultra thin had ik donderdagavond af gedaan, en die was stil gaan staan op half zes zaterdagochtend. Blijkbaar niet helemaal vol opgewonden geweest. Vrijdag droeg ik de GS handopwinder. Erg fijn dat die 72uur power reserve heeft. Die kun je een paar dagen wegleggen.

Dus als ik dan toch eentje op tijd moest gaan zetten, waarom dan deze niet weer eens?

Die sbgw047 is echt wishful thinking inderdaad. Laatst stond er weer eentje in niet perfecte staat voor 8000 + euro op chrono24.

3 likes

Hé wanneer krijgen we de NA van de nieuwe eigenaar?

@SuperC toch wel naar Nederland verkocht? Of is hij naar het buitenland?

4 likes

Niet doen. Gewoon houden. :wink:

1 like

Lekker casual, ook niks mis mee.

En wat verschillend licht doet met de wijzerplaat . :smiley:

15 likes

Ik heb het idee dat Nederland de echt dure GS-en niet begrijpt. Deze gaat naar de US of A, Illinois om precies te zijn :sweat_smile:

9 likes

De ‘Too much money for a Seiko Brigade’.

3 likes

Als hij een gouden secondenwijzer had gehad, dan… Ik heb hem overwogen, ik vind de 60-jarige Kanreki gedachte met de rode accenten interessant, maar ik ben zelf nog geen 60, en had dan toch liever een blauw-gouden combi dan een blauw-rode. En daarmee ‘won’ hij het niet van de blauwe-met-gouden-accenten SBGA105 die ik al heb liggen :slight_smile:

Maar goed dat er een nieuwe eigenaar blij mee gaat zijn. Ook al is dat dan niet in NL.

2 likes

gelukkig mag deze hier ook!

8 likes

Vandaag de GS eens omgedaan…prachtig horloge maar mag toch weer vertrekken :blush: komt niet uit de doos naast het andere geweld helaas…

13 likes

Dat is zeker zonde!
Hoe lang had je deze al, jaar of 3 :innocent:?

3 likes

Nope een week :nerd_face: maar pak hem niet dus gelijk door dan is mijn mening :sweat_smile:

2 likes

Mooi hoor, welke referentie is dit?

1 like

Het is de Grand Seiko SBGV205G 9F met de 44GS kast….

1 like

Gisteren mijn all time favorite GS eindelijk in het echt kunnen bekijken, en hij blijft maar in m’n hoofd zitten :blush: :blush:

27 likes

Kopen dan :laughing:

2 likes