Laat je Grand Seiko zien VI

Kurono Bunkyo. Een of ander nietszeggend microbrand bedacht door Hajime Asaoka. Rare jongens die Japanners :wink:

3 likes

Ziet er op zijn minst gewaagd uit, beetje richting Credor met de speels/klassieke mix. Als de afwerking ook zoiets is als Minase… Het lijkt wel superstrak, als ik zo afga op de foto.

EDIT: wat foto’s opgezocht. Minder strak dan Minase en zeker geen Credor. Maar de prijs is er dan ook wel weer naar.

Wel leuk, die Grande met die herfstbladeren bijvoorbeeld.

En daar dan een video over maken met sereen uit het raam starende horlogemakers die geïnspireerd worden door hun plantenbakken…

2 likes

Volgende keer mogen ze wel beter controle uitvoeren.
Die wijzers zijn helemaal verbogen.

17 likes

Wat een ontzettend mooi ding is dit zeg. Ik ben verliefd! Alleen de prijs is nog een dingetje… :face_with_monocle:

2 likes

Valt inderdaad tegen. En die plaat is ook helemaal verfrommeld.

3 likes

Vreselijk slechte afwerking…stelletje kneuzen daar.

4 likes

Ik vind die lila wel leuk, maar dan moet er wel een slot op de horlogedoos, dochterlief heeft ineens interesse in horloges…:roll_eyes:

3 likes

Sjeuzus- ik ben nog steeds aan het wachten op mijn Toki! :face_with_raised_eyebrow: Dat is toch wel vervelend met zo’n hype - inmiddels zijn er alweer twee nieuwe LEs aangekondigd…

Maar wat vind je ervan?

1 like

Zou ietsje kleiner mogen voor mij die Eichi, maar anderszins echt NIETS op aan te merken. Zo mooi…

1 like

Het is echt een dramaqueen om goed op de foto te krijgen.

Eindelijk een paar die een beetje de typische GS-bling laten zien. :heart_eyes:

14 likes

18 likes

Oef, toch gaaf hoor!

1 like

Leuk kleurtje en toch ook mooie afwerking :ok_hand:

1 like

Mensen beginnen hun SLGA007 te ontvangen :hear_no_evil:

Met gratis rainbow effect ook :smile:

22 likes

Ondanks die afgeknipte wijzer, toch wel gaaf hoor zo’n 5 day Spring Drive

1 like

SBGT241G

5 likes

In goed licht kun je pas echt goed de details zien van deze GS.

7 likes

13 likes

Deze foto’s bevestigen de twijfel die ik had om een aanbetaling van 3000 euro te doen. Ik zou hem echt eerst in het echt moeten zien.

1 like