Is dit het ‘echte werk’ of uit de GS historical collection van, uit mijn hoofd 2015, 2016? Beide versies schitterend overigens!
Deze is het echte werk! Oud beestje hahaha
Poeh. Dat is echt moeilijk. 3 is nml weinig
In ieder geval de sbgw047. Unieke kast en wijzerset voor modern GS en van historische betekenis. Hoewel de wijzerplaat niet bijzonder is. Lettertype is trouwens wel mooier dan wat er tegenwoordig gebruikt wordt.
Ja die is geweldig.
De SBGR083 en 081 hebben dezelfde uur en minuten wijzers
Kan nu ook officieel mee doen. Heb mijn sbgx263 op kunnen halen na een korte tijd wachten. Wat een gaaf horloge en wat een details. De wijzerplaat heeft zoveel verschillende kleuren in zich. Het polijstwerk is ook een klasse apart. Ben echt onder de indruk.
Gefeliciteerd met je eerste GS! Fotootje?
Thanks! Vergeten toe te voegen. Bij deze.
Vind de perfectie in de (lijkende) eenvoud en het subtiele echt heel mooi.
Prachtig…van harte. De GS waar m’n liefde ooit mee is begonnen.
Vandaag de GS weer om de pols. Perfect horloge , ik mis alleen een goede fijnafstelling op de bracelet.
Thanks, kan ik goed begrijpen.
En daarom is ie niet perfect.
Perfect voor de winter. Niet voor de zomer.
Ik ben benieuwd of die sluitingen met micro-afstelling op de nieuwe gmt’s op deze band kan worden gezet, en op die van de Sbgx063/263. Dat mis ik nml ook. Dan draag je hem gelijk minder vaak op staal. Vooral als de temperaturen gaan schommelen en je polsomvang ook
Weet iemand dat toevallig?
Wat mij betreft zeker.
Prachtig! Die champagne deals zijn echt prachtig.
Heb ik ook een jaar met de Snowflake en wat korter met de blauwe quartz GMT gehad, maar de 3e poging om de band af te stellen is het gelukt. Maar misschien ligt dat ook wel aan mijn pols.