Laat je Grand Seiko zien VI

Is dit het ‘echte werk’ of uit de GS historical collection van, uit mijn hoofd 2015, 2016? Beide versies schitterend overigens!

1 like

Deze is het echte werk! Oud beestje hahaha

1 like

Poeh. Dat is echt moeilijk. 3 is nml weinig :grin:
In ieder geval de sbgw047. Unieke kast en wijzerset voor modern GS en van historische betekenis. Hoewel de wijzerplaat niet bijzonder is. Lettertype is trouwens wel mooier dan wat er tegenwoordig gebruikt wordt.

18 likes

Ja die is geweldig.
De SBGR083 en 081 hebben dezelfde uur en minuten wijzers

2 likes

Klopt. Behalve de secondewijzer :wink:

18 likes

Kan nu ook officieel mee doen. Heb mijn sbgx263 op kunnen halen na een korte tijd wachten. Wat een gaaf horloge en wat een details. De wijzerplaat heeft zoveel verschillende kleuren in zich. Het polijstwerk is ook een klasse apart. Ben echt onder de indruk.

4 likes

Gefeliciteerd met je eerste GS! Fotootje?

1 like

Thanks! Vergeten toe te voegen. Bij deze.

Vind de perfectie in de (lijkende) eenvoud en het subtiele echt heel mooi.

30 likes

Prachtig…van harte. :+1: De GS waar m’n liefde ooit mee is begonnen.

2 likes

Vandaag de GS weer om de pols. Perfect horloge , ik mis alleen een goede fijnafstelling op de bracelet.

11 likes

Thanks, kan ik goed begrijpen.

1 like

En daarom is ie niet perfect. :wink:

Perfect voor de winter. Niet voor de zomer.

Tof @AKM, nu snel een mooie bruine leren band erbij (erop), dan is hij af :grinning:

8 likes

Ik ben benieuwd of die sluitingen met micro-afstelling op de nieuwe gmt’s op deze band kan worden gezet, en op die van de Sbgx063/263. Dat mis ik nml ook. Dan draag je hem gelijk minder vaak op staal. Vooral als de temperaturen gaan schommelen en je polsomvang ook :sweat_smile:

Weet iemand dat toevallig?

1 like

Koele perfectie. Bijna dan :joy:

17 likes

Wat mij betreft zeker. :ok_hand:

1 like

Prachtig! Die champagne deals zijn echt prachtig.

Heb ik ook een jaar met de Snowflake en wat korter met de blauwe quartz GMT gehad, maar de 3e poging om de band af te stellen is het gelukt. Maar misschien ligt dat ook wel aan mijn pols.

1 like

Wat een klok inderdaad. Die van mij is net door een sopje gehaald. In eens zie je alle details weer.

12 likes