Laat je Grand Seiko zien VI

Ik houd al een tijdje bij hoe mijn SBGW253 loopt. Ik vindt dat hij meer wisselt dan ik dacht afhankelijk van of hij ligt of dat ik hem draag. Maar overall loopt hij nu na drie weken vrijwel perfect met gemiddeld +0,6sec per dag.

Na een week stond hij op ongeveer +30 sec. Toen viel hij in de week erop terug naar +10sec. En de afgelopen week blijft hij met afwisselend dragen en liggen tussen +10 en +15sec. Eigenlijk perfect. Beter dan de vroegere VFA’s die gerate werden op maximaal 1 minuut per maand. Oftewel 2sec per dag.

2 likes

Gek hoeveel variatie er op zit. Maar mooi dat hij correct loopt als je hem draagt, zo hoort het he :ok_hand:

1 like

Daarnet nog de SBGV nog eens omgedaan, blijft prachtig! Misschien is ie zelfs wel een beetje te mooi, ik heb schrik om er krassen op te maken.

Flipperkriebels… :see_no_evil:

24 likes

Weer iets bijzonders.
Stalen snowflake met rode tekst en pr wijzer. 39mm met geborstelde stalen band.

33 likes

Ouch…mooi zeg. :ok_hand:

1 like

Dan zit je op de bank, buiten wordt de al lage zon flink gesmoord door dikke grauwe wolken, toch vangt deze GS ergens wat licht en schittert dat op prachtige wijze terug. Die kast ook…

10 likes

Wow, misschien wel de ultieme snowflake :star_struck:Jammer dat hij in staal is, maar toch. Welke typenummer is dit?

1 like

Juist in staal :wink:

sbga129

4 likes

Oh wacht, dat was o.a. de kerstboom… :sweat_smile:

Zo dan, poging 2:

… Lage zon, gesmoord, jadajadajada: tadaa!

8 likes

Lekker clichématig bij-de-kerstboom-foto :sunglasses:

22 likes

Met de 5 link band was deze echt perfect geweest.

4 likes

Neeeee… :open_mouth: Echt veel mooier op de 3-link.

1 like

Akkoord! Alle aandacht naar de wijzerplaat en kast :ok_hand::wink:

1 like

Sorry maar een simpele niet echt klasse uitstralende band kan imho nooit mooier zijn.

2 likes

39mm

Double logo

Verdiepte power reserve

Erg gaaf!

Maar ik zou inderdaad ook een voorkeur hebben voor de 5 piece band denk ik.

4 likes

Je hebt inmiddels al zoveel bijzondere (en reguliere) modellen gehad, heb je een persoonlijke top 3? (En foto’s van deze toppers zijn uiteraard welkom)

1 like

Blijft een cool horloge! Die 62gs kast is echt super cool, op deze foto komt de plaat iets beter uit.

Die van mij ligt nu stof te happen in de kluis maar blijf ah twijfelen of ik hem moet houden of niet

16 likes

ik zie 62gs ik ben simpele man ik post 62gs :grimacing:

28 likes

Tof ding! De day date variant heb ik niet eerder gezien :ok_hand:

1 like

Vind deze kast zo gaaf en die plaat is nice :sunglasses:

1 like