Laat je Grand Seiko zien VI

25 likes

Maar liefst 2 weken :joy:. Mijn interesse voor een GS begon zeker 2 jaar terug en ik heb nog steeds geen keuze kunnen maken.

1 like

Ouch…dan wordt het wel eens tijd. :sweat_smile: :+1:

1 like

Moet jij zeggen. :joy::joy:

Kiezen en binnen een week inruilen telt ook niet. :grimacing::grimacing:

Zou een gmt functie op moeten zitten. En een Iwate dial. :stuck_out_tongue:

1 like

Bedoelde er niets mee heh.

Hier een paar uitzonderingen daargelaten gemiddeld zo’n maand per GS, en de SBGA283 hield het 2 maanden uit.

2 likes

Ik ook niet, vandaar de :joy::stuck_out_tongue:

:beers:

1 like

:beers: :+1:

1 like

Je hebt helemaal gelijk :slight_smile: Laten we het erop houden dat ik nog geniet van de reis ernaartoe. Mijn shortlist

1. SBGA 211 Snowflake: ik twijfel over l2l en 41 mm)
  2. SBGA427: 39 mm en l2l onder 47 mm. Twijfel wel over de groene secondewijzer en alleen o.b.v. een foto wil ik geen keuze maken
  3. SBGA465: beetje basic en jammer van de simpele PR meter
1 like

Zeer leuke keuze (en weg ernaartoe) maar idd lastig want alledrie zo dicht bij elkaar. Benieuwd waar jij uit gaat komen…

Ik denk overigens momenteel ook na over de Snowflake. :sunglasses:

1 like

Mooi hoor, wat zijn de andere modellen die je overweegt?
Inderdaad de SBGA211, 427, 465 en 415 (kan ook wel bij :P) verschillen niet veel van elkaar. Ik zoek eigenlijk een GS voor alle gelegenheden en de Snowflake tikt bijna alle boxen aan.

4 likes

Ik zou in je zoektocht naar je ideale springdrive zeker de sbga375 in overweging nemen.

2 likes
  • Snowflake
  • SBGA373
  • SBGA375
2 likes

Ik zou voor de Snowflake gaan deze keer! Je hebt hem nog niet gehad en het titanium maakt het echt een topper qua draagcomfort. Mooie maat voor jouw polsen en courant genoeg weer om te verkopen ook denk ik :blush:

1 like

Methinks :wink: :+1:

1 like

15 likes

16 likes

Deze mag waarschijnlijk plaats gaan maken. Mocht iemand interesse hebben voor ik hem in het blauw gooi

17 likes

:drooling_face:

17 likes

22 likes