uit de oude doos, toch? Lekker titanium.
Welke referentienummers heeft deze dan? Superdik
Helaas wel. Zou deze wel terug willen.
Sbgh287
Zeldzame uitvoering denk ik? Kan geen prijzen vinden op chrono
Zijn er maar 140 van gemaakt.
Ik lees het net ja en alleen in Azië uitgegeven. Poh deze is wel erg lekker hoor. Geen lelijke springdrive aanduidig maar ze mochten de automatic en 36000 beats tekst ook wel weglaten.
Er zijn meerdere high-beats die geen springdrive aanduiding hebben😉
Met zo een mooie snowflake dail en datumaanduiding? Zo ja, zou je mij de referenties kunnen verstrekken?
Ik mag weer meedoen in dit topic met de SBGX319. Prachtig horloge, comfortabel formaat en geweldig afgewerkt. Met dank aan @vierport.
Ik had er nog ééntje met dat tegenlicht gemaakt. Goed om de kastvorm te accentueren.
Het valt me nu pas op dat het raster in de rand van het glas de indices zijn.
Oef deze shot is nog mooier. Wat een kastvorm…mooier heb ik ze nog niet gezien. Ik houd van dit soort shots!
Inderdaad, ben even bezig geweest met de foto’s.
De kastvorm van de SBGR305 is/was complex, maar naarmate ik hier langer naar kijk dan is dit ook wel een heel complex verhaal, als je dan bedenkt dat het ook nog eens allemaal gepolijst is, al die facetjes en vooral de ronde vormen aan boven- en onderzijde van de kast.
Aan deze kast is echt niks “vlak”. Overal zit wel een bolling of ronding in. Alleen de overgangen zijn scherp.
Terwijl het toch ontegenzeggelijk de Grammar-of-design filosofie volgt.
Ach schei nou uit man…ik zit al weer 2 weken na te denken over welke GS er moet komen…
Sorry!
Haha
Dat wordt tijd!
@koetsjh prachtige shot! Er zit veel meer detail in dan je op het eerste zicht zou denken. Hier blinkt GS in uit als geen ander
Hoppa, gefeliciteerd!!!
Snel op leer nu, is hij nóg gaver.
Ja, ga ik ook snel proberen. Ben echt verrast door de fantastische wijzerplaat, met lange uurindexen en de vintage uitstraling .
Damn dit is gewoon super sexy!