De maat past je mooi!
Nope, bij van Willegen in Den Haag. Die hadden m net binnen gekregen.
Schitterend! Dat is een waxed canvas van delugs? Hoe bevalt die?
Ik hoop dat GS:
- de tendens van telkens hogere prijzen voor nieuwe modellen loslaat
- een bracelet met een mooie micro-adjustment introduceert in de Heritage Line
- meer modellen met een diameter van 37 à 38 mm op de markt gaat brengen
- een moiere verpakking introduceert, want een King Seiko SJE083 die minder kost dan een GS maar in een gelikt houten kistje wordt geleverd vind ik een veeg teken.
Een chronograaf in een kleinere kast. Dubbel cool als dat gecombineerd wordt met een nieuw mechanisch chronograaf-uurwerk met afwerking van modern GS-niveau. (9SA5, 9R)
Dank . Meteen een heel ander horloge. Kleurencombi is echt geslaagd vind ik!
Yes sir!
Erg goed. Zeer soepel en mooi afgewerkt. Fijn glad leer aan de binnenkant. Service en verzending was ook super.
Ik snap wel wat je bedoelt met die verhouding kast/band. De lughole is erg diep inderdaad. Maar in het bovenaanzicht vind ik dat absoluut niet storend. Ik denk dat die signature straps die beginnen met 4,5mm dikte daar wel net wat beter staan.
De 21mm short is tijdelijk niet leverbaar.
Prachtige band inderdaad! Voor de wat meer chique look.
Dit is een prachtig horloge qua balans
Alleen weggedaan omdat ik de band niet passend kreeg helaas
Jammer. Het is altijd even goed uitvogelen, maar uiteindelijk moet het toch altijd lukken? Ik heb al vaker de stappen gepost. Met de halfjes (eigenlijk meer 2/3e) en de helen moet het lukken.
Jammer dat je hem daarom weg hebt moeten doen.
Alles geprobeerd maar pols verschilt halve schakel gedurende dag. Verder top horloge met schitterend sunburst die op de foto’s niet word gevangen
Dan zou mijn sbga231 een goede voor je zijn die klik je zonder moeite iets groter. Ik moet bekennen dat ik hem ook wel eens een klikje ruimer zet. Terwijl ik ook goed uit de voeten kan met de vaste GS bandjes. En de diameter kun je blijkbaar goed hebben.
Heb de SBGA gehad. Idd niet de mooiste maar wel de meest praktische GS sluiting. Mooi horloge maar ben op dit moment verzadigd met twee Seamasters (SMP300 en Master300).
Zit erover na te denken om een tweede GS te nemen. (Naast de SBGN003, Quartz GMT)
Die ‘44gs’ kasten zijn erg tof, maar hoe zijn die in de praktijk? Als ik YouTube video’s zie dan zie je duidelijk (vinger)vlekken op de vlakke delen. Dus zijn die vlakken steeds smoezelig en ben je vaak aan het poetsen? Hoe ervaren jullie dat?
Als een theoretisch probleem.
Oké, dus jij zie in de praktijk niets storends? Dat is mooi