Ik kan er mee leven.
Behalve de prijs natuurlijk
Ik kan er mee leven.
Behalve de prijs natuurlijk
Erg mooi die matzwarte Iwate wijzerplaat. Gelukkig geen uurwerk upgradeā¦hopelijk is ie daardoor (nog redelijk) betaalbaar.
Model nr is SBGH301. Prijsā¦GBP 6250
Alle new releases bij elkaarā¦
Dan is meteen duidelijk waarom de SBGH205 er uit is.
De 44GS kast is prachtig op een quartz. Op alleen anderen vind ik hem te dik en daardoor uit verhouding. De āhi-beatā kast kon dat uurwerk wel goed behuizen
Model nr is SBGH301. Prijsā¦GBP 6250
Prijs is hoger door dat āever brilliant steelā, zelfde met de GMTās. Helaas zorgen de oude uurwerken ook voor dikke horloges, dus no go hier. Weer wat geld gespaard
En waar blijven die quartzenā¦
Erg mooi die zwartglimmende Iwate wijzerplaat. Gelukkig geen uurwerk upgradeā¦hopelijk is ie daardoor (nog redelijk) betaalbaar
Die van @anon6060116EV lijkt mij een goede optie.
Grand Seiko nieuws op W&W 2023.
De eerste mechanische chronograaf van GS, de SLGC001 Tentagraph.
Aangedreven door het nieuwe high beat kaliber 9SC5 met een gangreserve van 72 uur.
Bijna mijn wens waargemaakt, op de diameter na (en ik was vergeten om te vragen of ze de prijs een beetje redelijk wilden houden )
Nog iemand hoop of verwachtingen voor 2023?
Een chronograaf in een kleinere kast. Dubbel cool als dat gecombineerd wordt met een nieuw mechanisch chronograaf-uurwerk met afwerking van modern GS-niveau. (9SA5, 9R)
Hij is leuk. Zeker zo leuk als de palmbladeren-dial.
Dus eigenlijk weer 13 in een dozijn.
Dat zijn ze eigenlijk nooit, Henk. Da witte gij ook. Die pik je er, wanneer iemand in een kamer vol horlogeliefhebbers zoān ding om heeft, zo uit. Al is het maar omdat hij harder glinsterd dan al het andere.
Alle new releases bij elkaarā¦
Dank!
Die van @Hornet lijkt mij een goede optie.
Zekers zou een optie kunnen zijn! Moet dan wel mijn GS kwijt kunnen. Eens zien rond eind meiā¦
Vandaag maar weer eens wat Grand Seiko horloges gepast. Ik weet, twee totaal verschillende modellen, maar wat zijn ze beide toch gaafā¦
Zeker de 2e. 100%
Zeker de 2e. 100%
Absoluut geen twijfel over mogelijk.
Is er nog wat gaafs vandaag aangekondigd met de diameter tussen 34-37?
Is er nog wat gaafs vandaag aangekondigd met de diameter tussen 34-37?
36.5
Of bedoel je een Grand Seiko? In dat geval helaas niet. Een platinum of gouden SBGY kun je krijgen (38.5).
Haha, bedoel GS. Maar mooie Chopard! Merk sneeuwt m.i. wat onder tussen al dat horlogegeweld vandaag, maar wat mij betreft onterecht.
vierport:
Dus eigenlijk weer 13 in een dozijn.
Dat zijn ze eigenlijk nooit, Henk. Da witte gij ook. Die pik je er, wanneer iemand in een kamer vol horlogeliefhebbers zoān ding om heeft, zo uit. Al is het maar omdat hij harder glinsterd dan al het andere.
Echt??? Noem ze maar even op dan
De GS sportmodellen beginnen me toch ook steeds meer te bevallen! De GMTās zijn echt gaaf
als je die groep zo naast elkaar zietā¦