Daar zit in ieder geval voldoende moois tussen om uit te kiezen!
Mooie aankoop , gefeliciteerd
Goed om te weten. Ik zal eens in de gereedschapskist kijken of ik deze al heb liggen
GS is toch geniaal in hun lichtspel… Ik zat te turen naar mijn GMT en het viel me weer op hoe duidelijk die gebruste wijzers naar voor komen, terwijl de gepolijste GMT hand helemaal verdwijnt tegenover de zwarte achtergrond. De rode tip daarentegen zie je direct, maar enkel als je hem wil zien.
Elke keer genieten, een GS om de pols
Ter illustratie:
Eerste is erg mooi
Ja, daar is knap over nagedacht!
Mannen,
Nu moet het er toch echt van gaan komen.
Één van mijn breitlings is de deur uit en is ruimte voor een GS.
Budget rond de 3k.
Was benieuwd of jullie tips hebben?
Twee voorwaarden
- geen zwarte wijzerplaat
- minimaal 39mm (liever zelfs 40)
Staal of op band mag beide.
Hoeft uiteraard niet nieuw te zijn.
Dan zal er ook weinig binnen het budget over blijven
Nog voorkeur voor uurwerk? Automaat, handopwinder, spring drive?
Nee niet direct
Als je een wat grotere pols hebt (zegt immers liefst 40mm) en geen zwarte plaat en 3k dan vind ik dit wel een top optie van @SuperC:
Als je een 42mm aan kunt, dan is dit een horloge met een hele mooie balans op de wijzerplaat vind ik.
Eindelijk de band van m’n SBGN023 op maat gemaakt. Ik begreep de negativiteit rondom GS banden nooit, maar nu ik deze 3-piece 472x uit en in elkaar gezet heb snap ik het volkomen.
Wat een kut band.
het went wel. Voordeel is dat bijna alle GS kasten met die band een lug to lug van ongeveer 46mm hebben. Dus het is elke keer hetzelfde aantal schakels overhouden
Dat is het hem juist.
De 3 piece heeft langere schakels dan de 5 en de endlinks staan bijna recht naar beneden
De 3 en de 5 vallen inderdaad anders. Maar een keer je de 3 al eens gedaan hebt, doe je al de toekomstige op dezelfde manier
Daarnaast zijn de schroefjes een slag kleiner en zit er meer speling op de schakels.
Ik ben geen fan van deze variant.
Dat is wat anders
Ik veronderstel dat je hem goed hebt nu? Laat maar eens zien