Nou, het vreemde is dat ik twee 40mm GSen heb. Beide met de 5 link band.
De SBGV231 zit duidelijk losser dan de SBGV005 met dezelfde schakels.
Zouden ze op een titanium band meer speling aanhouden?
Nou, het vreemde is dat ik twee 40mm GSen heb. Beide met de 5 link band.
De SBGV231 zit duidelijk losser dan de SBGV005 met dezelfde schakels.
Zouden ze op een titanium band meer speling aanhouden?
Dat durf ik dan weer niet zeggen. Tot nu toe ging het altijd goed, maar het waren telkens stalen banden
Heel mooi die kast en plaat
Dat denk ik wel .
Titanium heeft de neiging te gaan vreten op staal .
Daarom zou het me niet verbazen dat ze wat ruimere passingen toepassen
Mooi hoor!
Het verschil zit hem waarschijnlijk ook in de pin and collar verbinding bij je titanium band en de schroefjes op je stalen band.
Eerlijk gezegd denk ik dat niet. Ze kunnen echt wel berekenen waar de pin moet komen tov een schroef.
Welke is dit ook alweer? Ik kijk er al een tijdje naar, maar kom er maar niet op. Prachtig.
Het is de SBGJ219
Bedankt. Heel mooi horloge. Jouw inschrijving mbt het verdwijnen van de GMT wijzer klopt helemaal.
Dankje!
Ik ben eens benieuwd waar GS mee komt in 2023. Elk jaar is wel een jubileumjaar en volgend jaar is het 30 jaar geleden dat het 9F uurwerk uitgebracht werd.
Je zou vermoeden dat er wel wat quartz aandacht zal zijn dus. Ergens hoop ik op een evolution 9 quartz, dat zou nog eens iets kunnen worden
Nog iemand hoop of verwachtingen voor 2023?
Ze brengen zo veel uit dat er sws wel iets naar mijn smaak tussen zal zitten. Mijn hoop is vooral dat het qua prijsstijgingen beperkt blijft.
Er zijn teveel jubilea bij GS
Een high beat quartz, dat zie ik nog wel zitten.
Wow wat een topper…till the sky
Toffe band ook
Bedankt! Dat is een Molequin petrole. Bewust gekozen voor donkergrijs zodat juist de case en wijzerplaat eruit springt en de band relatief rustig oogt.