Laat je Grand Seiko zien VII

8 likes

Stel, je hebt de keuze uit onderstaande:

Welke en waarom?

• SBGW267

• SBGW283

0 stemmers

8 likes

De 267 voor mij. Ik heb zelf net een 231 besteld. Beide zijn wat draagbaarder dan de 283 imo. Afhankelijk van je kleding kan de kleur wat lastig zijn.

1 like

Daar ben ik het wel mee eens. De 267 is wat universeler. Maar de blauwe is stiekem toffer! Alleen sneller op uitgekeken waar je de 267 nog aan je kleinkinderen kan overdragen :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Het is vast in een van deze Grand Seiko draadjes al gedeeld, maar ik ben benieuwd of er ook mooie bracelets zijn voor de SGBW. Ik kan mij herinneren dat ik eens een BoR band heb gezien die redelijk goed op de kast past? Heeft iemand wat foto’s bij de hand?

1 like

Uuuhhhh….

2 likes

Bedankt!

Kan ik verder denken aan een SGBW variant om aan de collectie toe te voegen :slight_smile:

1 like

En nog 2 Amerikaanse limited’s geïntroduceerd:

10 likes

Ik had de blauwe al zien passeren inderdaad :blush:

Speciale wijzerplaten, deze zien we niet vaak! Het blauw is met niets te zwembadachtig helaas. Maar misschien krijgen we hier ook wel eens een LE :crossed_fingers:

Ik zou ze allebei met plezier dragen.

Het liefst de motief van de blauwe in het zwart en dan met stalen band.

2 likes

Zwembad blauw :joy:

Ik ben ook niet overdonderd. Ik vraag me af hoe de kleur van de pr meter afsteekt en of deze kleur terugkomt in bijvoorbeeld de sec aanduiding.

Verder blijf ik me scheel kijken op de kromming van de meters en het rechthoekige van de straatstenen.

Maar dit is echt een model dat je live moet zien en dat op foto’s niet tot z’n recht komt. Ik zit er dus wellicht finaal langs.

Op foto’s vind ik de symmetrie verschrikkelijk, maar om de pols klopte het echt perfect.

2 likes

zijn er ook prijzen bekend?

:us: Special & Limited Edition

1. SBGJ259 U.S. Special Edition
  2. SBGJ261 U.S. Limited Edition 500pcs
  3. SBGK015 U.S. Limited Edition 250pcs
  4. SBGK017 U.S. Special Edition

Ik zag zo snel geen prijzen. De zwarte 015 zou al uitverkocht zijn🤷‍♂️

Hier wat meer info, met prijzen en wat meer kiekjes. Blauwe lijkt toch niet zo in your face te zijn.

5 likes

Blijft mooi :ok_hand:

1 like

Goh, een lichtblauwe GS! Toch wel bijzonder zeg :rofl:
Ik vind beide horloges niet om aan te gluren…

NEXT! :grinning_face_with_smiling_eyes:

3 likes

Was de liefde van korte duur?

2 likes

Het was nooit te doen om 't geld hoor…

1 like

Van veel Limiteds ben ik blij dat ze gelimiteerd zijn… iets met een kopje thee

1 like

En zich op het niveau geplaatst waar the Citizen standaard op zit :wink:

2 likes