echt een genot om hem elke ochtend even op te winden. Horloge daarvoor natuurlijk even omdraaien voor de power reserve en naar het uurwerk kijken. Voor de liefhebber: de achterkant van de 9R31 is geinspireerd door de melkweg, de schroeven en juwelen stellen de band van sterren voor die je in de hemel ziet als het buiten goed donker is.
Het verbaast me nog steeds hoe de kleur van de wijzerplaat veranderd afhankelijk van de lichtval. Onder de juiste hoek is hij heel blauw, als je er recht op kijkt is hij bijna wit, en 's avonds is het een soort lichtgrijs. De textuur geeft het horloge een soort van karakter, en van die vloeiende spring drive secondewijzer kan ik nooit genoeg krijgen. Echt een andere manier van tijd ervaren dan puur mechanische horloges.
Op het internet heb ik een gs gezien met een rode achterplaat heeft iemand enig idee wanneer die is uit gekomen en de prijs?
Of heeft iemand er een die hier een foto van wilt maken ?
Ik twijfel om mijn Snowflake er uit te doen; merk dat ik hem steeds minder vaak draag. Van een afstandje vind ik hem maar wat saai. Let je echter op de details dan springt hij er echt uit tov de overige collectie.
Dus ja… Beetje een haat liefde verhouding met dat ding
Zit in de auto te wachten. Vangt hij opeens heel mooi het licht waardoor de roze gloed goed te zien is. Snel een fotootje maken maar je krijgt het er niet echt op. Blijft toch genieten dit!
Dat is zeker een mooie! Staat hem erg goed.
Tot nu toe heb ik hem voorla gedragen op een ABP Paris Hermes die ik bij het horloge heb overgenomen van verkoper. Superfijne en mooie band.
De bovenste vind ik zeer mooi.
Wat ik heb gehoord is dit een limited edition en bijna niet aan te komen.
Op chrono 24 heb ik er 2 gezien allebei boven de 10000 euro erg prijzig