Oeh, die is mooi!
Het GS potje is leeg voor dit jaar hier
Een kast die ik nog niet heb, waar een uurwerk van GS in zit dat ik nog niet heb. Wel een mooie toevoeging.
double logo is altijd beter
Shit⊠die is vet!!
langzaam maar zeker gaat GS ook wat meer fatsoenlijke formaten produceren (naast wacko gelimiteerde of extreem dure oplages). Dan zou hij overigens nog steeds wel een milimetertje dunner mogen t.o.v. de genoemde 10.2mm
-edit- dus wel een heel tof horloge idd!
Dan denk ik dat de kwarts het ideale formaat voor mij is, veel groter zou niet op mijn pols staan. Wel een prachtig uurwerk, die spring drive!
En inderdaad vreemd dat ze deze kastvorm slechts sporadisch gebruikt hebben, dat maakt het voor ons wat exclusiever
Ik merk ook dat er een verschil is in het glas, gebold saffier en vlak saffier
Ja het is een heel ander horloge. De quartz is veel meer de bescheiden klassieke remake. De spring drive een meer uitgesproken variant.
Ik moet zeggen dat ik die âherfstâ ook wel wat vind hebben. Mooie maat ook. GS is weer aan t knallen. Eerst die sbgh013. Nu deze witte omnitawari en deze âboshuâ. Ik vermoed ook +8k?
En er komt ook een gele met gouden secondewijzer.
Edit: deze dus.
De rooie is mooooooiiiii
8k minder
Die rode is gewoon 4800. Net als alle andere varianten.
De keuze blijft reuze bij Grand Seiko
Ik blijf dat, in tegenstelling tot veel anderen, toch echt een leuk en onderscheidend aspect vinden van het merk. Er wordt online veel over geklaagd door horlogenerds, omdat het een heel andere benadering is dan de traditionele Zwitserse merken. Vaak wordt de onvrede zelfs vertaald in de waarschuwing âdat GS zichzelf in de voet schietâ. Zelfde v.w.b. pricing. Je kunt dit leuk vinden of niet, blijkbaar werkt het erg goed voor Grand Seiko - want anders zouden ze het niet doen natuurlijk.
Tsja, je kunt geen juist uitgebrachte GS kopen en een paar jaar verkondigen dat je het nieuwste model hebt⊠Maar je wordt wel elke maand (al is het online) getrakteerd op een eindeloze stroom, vaak mooie horloges.
Lekker toch al is het idd soms een beetje to much qua modellen uitbrengen
En de pricing. Tsja uurwerk technisch gezien vind ik t nieuwe hi beat caliber (9s) toch wel een van de mooiste automatische uurwerken onder âŹ10k. Dat heet voor drei zeiger mit datum.
Zeg nou zelf.

Perfectie 9564-00e0 zie ik dat goed?
Daâs nou ook weer niet nodig.
Nee, dit is de sbgw047
Prachtig. Doet me denken aan de geweldige vintage GS-en. De prijs is wel shocking
Stomme autocorrect. Heb t al aangepast