Laat je Grand Seiko zien VII

De mooiste van allemaal! :+1:

2 likes

Mooi zeker, schitterend zelfs! Ik mis alleen een beetje de GS eigenzinnigheid. Maar dat zit dan misschien in de techniek bij deze.

Ik heb het meer voor de 9RA2. Hij is puur op looks niet zo mooi als de Hi-Beat, maar ik vind het meer een eigen smoel hebben. En Spring Drive! Voor ieder wat wils bij GS, dat is duidelijk :wink:

6 likes

Misschien wel onder de 15k of zelfs 20k. Voor een automatic time only watch komt er maar weinig in de buurt.

2 likes

Vandaag is het zover….

:partying_face::partying_face::partying_face::partying_face::partying_face:

38 likes

Gefeliciteerd! Ik was, volgens mij, de enige op het forum. Groetjes van z’n tweelingbroer :star_struck:

14 likes

Ah sorry joh….weg exclusiviteit 🫣 maar wat mooie klok zeg pffffff

Net even de band ingekort en perfect fit

17 likes

Gefeliciteerd. Prachtig horloge.

1 like

Dank je wel

Erg mooi! Deze is onderdeel van je privé collectie?

Ook heel mooi. Vloeiende seconde wijzer blijft prachtig. :heart_eyes:

Gelukkig ieder t zijne.

Hoe zit tegenwoordig met service prijzen bij gs nu ze die nieuwe uurwerken hebben?

1 like

Van de week de sbgn027 gepast. Prima draagbaar, zelfs op mijn pols van 15,5 cm. Vind het eerlijk gezegd meer geslaagd dan bijvoorbeeld een sbgn003. Net iets sportiever.

In vergelijking met de sbgw231:

18 likes

Mooi die gmt

Interessante vraag! Geen idee eerlijk gezegd, de prijzen staan niet op de website dacht ik. Die uurwerken zijn ook zodanig nieuw dat elk probleem nog onder garantie valt, dus het zal de eerste jaren nog niet van toepassing zijn.

Ik meen me te herinneren dat je een 9R65 voor ongeveer 450 euro kunt laten servicen, hopelijk drijven ze die prijzen niet de hoogte in…

Iemand die meer weet?

1 like

Weet niet hoe de euro prijzen matchen met de dollar prijs:

1 like

Ja, het is set van 3 horloges.

1 like

18 likes

21 likes

Een beauty!

1 like

24 likes

22 likes