Heel mooi die. Wat kleinere maat toch?
Thanks! Ja klopt, dit is een 36mm.
Hoop dat ze meer kleinere modellen gaan maken. Het gaat de laatste tijd weer de goede kant op. Een 36mm Eichi 3 met 5-day Spring Drive bijvoorbeeld…
Mooi! Jij hebt een aardige collectie GS volgens mij?
Neu, 2 stuks
Ah, oké. Ook mooi
Zeker! Samen met de Night Birch omdat die in een titanium kast zit, dat vind ik een enorm pluspunt voor de draagbaarheid (114g vs 178g volgens officiële specs).
Die Evolution9-serie is natuurlijk sowieso om te smullen vanwege de uurwerken, maar nu met deze platen zijn ze perfect…
Nou ja perfect… Misschien met 20mm lugs, niet met 22mm.
Die birch is wel zo ontzettend mooi
In principe niks mis met 22mm lugs als de bracelet naar 16cm zou taperen. Het zou echt fijn zijn als er een bracelet alternatief zou komen.
Ik zou dit horloge ook echt wel met een leren bandje willen kunnen dragen, met 22mm lugs maken ze dat wel erg moeilijk. Voor mij toch wel een dingetje, verder echt prachtig!
Net even opgezocht door het kleur van het metaal op de foto en deze blijkt ook titanium te zijn… had ik mis op dus.
Ik geef @amusicar gelijk, de 019 is de mooiste E9 tot nu toe! Nu nog een titanium Spring Drive uitvoering met een mooie wijzerplaat en dan moet ik weer gaan passen vrees ik
De band is inderdaad wat lomp, maar ik heb enkel de stalen versie gepast. Ik ben wel benieuwd naar de titanium variant
Titanium? Dat had ik nog niet gezien. Een hele mooie combinatie… Maar dan moet er wel eerst wat weg. En ik zou hem in het echt willen zien. Maar het voordeel van een online aankoop is het retourrecht. Dus bevalt hij niet? Terug ermee
Maar ik draag mijn SBGA105 ook al nooit. Ok, die ga ik dan nu maar eens omdoen. Staal met blauw!
Wat een ding he! In werkelijkheid meer blauw dan het zwart op de foto.
Ik heb hem op tijd gezet en ben nu alweer genezen van de SLGH019. Zo dat scheelt gelijk weer 10.500 euro! Mooi verdiend zo op een zaterdagmiddag.
Top ! Zo mooi