Laat je Grand Seiko zien VII

De SBGX331 welke je laatst ook al deelde zit sindsdien wel in mijn hoofd. Ik ben benieuwd naar de kleur van de plaat i.r.l.

De lugs zijn ook brij breed en daarom tonen deze nogal rond, maar de combi geborstelde flank, bijna platte bezel en bol saffier zijn een genot om naar te kijken! Heel dressy wel, maar zeker een aanrader :blush:

2 likes

Puur gekeken binnen het kader dress watch is het een leuk vergelijk tussen de volgende modellen. De SBGX313 uiteraard met een lederen band.

SBGW231

SBGX331

SBGX313

3 likes

Niet naar binnen geweest maar wilde deze jullie niet onthouden

17 likes

GS fans, mag ik uw aandacht voor dit topic dat ik net aan heb gemaakt?

Mee eens, een andere mening of totale onzin :slight_smile:

Kort vraagje:
Er staat double logo in je lijstje. Moet er dan een punt bij of een punt af? :joy:

Waarom verbijzonder je de oude modellen?

1 like

Double logo is de shit.

2 likes

Zeker, kijk maar naar de voorbeelden van Wouter hierboven. Had zoveel beter kunnen zijn met een dubbele logo

6 likes

Mooi! Welke referentie is dit?

7 likes

Thanks! Het is een SBGX009.

1 like

Blijft een gaaf stuk. Heb je er een stalen band bij trouwens? (Ik meen me te herinneren dat er eentje voor bestond)

1 like

Thanks, heb deze het langste in mijn bezit en heb nog steeds de wow-factor elke keer als ik er naar kijk. :smiling_face_with_three_hearts: Er zijn wel stalen banden die op deze kast aansluiten, maar volgens mij is dit specifieke model alleen op leder geleverd. Ik heb er dus geen stalen band bij.

1 like

Kan ik me voorstellen!

Dat zou kunnen. Spijtig, ik zou nog wel een quartz willen die een stalen band heeft, al is’t maar om hem op de warme zomerdagen ook te kunnen dragen.

1 like

14 likes

Ik heb er nog wel eentje voor je….

SBGX319.

:wink:

Zitten een aantal prachtige stukken tussen zeg! Ook een paar… tja… :thinking: niet helemaal voor mij zal ik maar zeggen. :sweat_smile:

1 like

Wat gebeurt hier

Serieus met een groene kast en bracelet?? niet mijn ding, vind het zelfs niet gs waardig. Lijkt meer op een horloge uit een grijpertautomaat.

Edit, het is zelfs zo erg dat ik de blauwe niet had gezien :see_no_evil:

Gelukkig is de rest stukken mooier :sweat_smile:

Juist, tx! Welke zou je kiezen?

Dit model wordt ook wel de Grand Smoonwatch genoemd.

1 like