Laat je Grand Seiko zien VII

Niet echt te vergelijken met de tudor toch. Ander uurwerk, totaal andere kast, andere uitstraling…
Het draagcomfort van de GrandSeiko is ongeëvenaard, nog geen horloge op staal gehad die zo prettig en comfortabel zat. Ik draag deze lichtjes los en in de zomer slechts een enkele keer een gemis aan fijnverstelling gehad maar niet noemenswaardig.

2 likes

Nah de Tudor GMT is niet direct wat ik nu zoek met zijn 41mm.

De GS vind ik juist lekker subtiel met zijn 39mm en daarnaast toch een goede wristpresense kan ik mij zo voorstellen.

1 like

Aanlokkelijk! Maar ik vind die sunburst nogal een glimmer, dus ik vrees dat hij hier geen lang leven zou hebben :innocent:

Prachtig model wel, de 011 vind ik nog mooier (en heb ik even gehad) :ok_hand:

1 like

En ik had die van mij verkregen via @vierport, verkocht asn @Lerobert51 en uiteindelijk toch weer gekocht via @WristCandy. Ach zo gaan die dingen :rofl:. Voorlopig weer heel blij met de SBGX319!

4 likes

Plaatjes.!!! :slightly_smiling_face:

18 likes

Ik ben benieuwd naar de SBGX331!

17 likes

14 likes

21 likes

Nieuwe european exclusive limited edition (100 stuks)
“Karesansui” (SBGY027), handopwind Spring Drive uurwerk in de prachtige Omiwatari kast. :star_struck:

20 likes

Lijkt wel een duizelige SBGY003

6 likes

Ontwerper had op dat moment teveel sake gedronken toen die dit ontwierp :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ik ben er nog niet helemaal uit wat ik hier van moet vinden. Wellicht een beetje saai misschien en dat heb ik zelden met gs.

T lijkt wel ‘another week another release’ vind ik toch een beetje jammer. Zit zo nu en dan best wat leuks tussen.

3 likes

Een beetje flets inderdaad, maar wel een mooi patroon. Ik vind al die releases wel leuk! Je zou kunnen zeggen dat het onrust geeft omdat je telkens wacht op het volgende, maar ik ben van het idee dat er ooit wel eentje komt die perfect zal zijn volgens mijn wensen. Dus laat maar komen die edities :slight_smile:

4 likes

Zoals GS betaamt zijn de fotos altijd vrij beroerd. Ben benieuwd hoe grijs de wijzerplaat in het echt is en van welk materiaal de plaat is. Het geheel is me nu iets te muizerig :mouse2:

Edit: bewegend materiaal! Die is wel heul grijs

3 likes

Exact dit! Dat had ik dus toen mijn jacht naar een SBGK005 een vrij kansloze gebeuren leek te worden. Je gaat van het ene model naar het andere. Keuzestress alom.

Gelukkig toen niet de trekker overgehaald en geduldig blijven wachten, F5’en, etc

14 likes

Zo’n patroon is al een keer eerder uitgebracht. Ik vind 'm prachtig in ieder geval.

Je ziet een patroon?

3 likes

Mooie video erover, voor wie zijn beste Frans wil bovenhalen :wink:

3 likes

Groot gelijk. Dat blijft voor mij nog steeds de mooiste met die kast, samen met de SBGY005 :blush:

1 like

Dat is precies wat ik dacht toen ik hem voor het eerst zag. Maar als ik het goed zie en lees op de GS website heeft deze een hele subtiele zandstructuur op de wijzerplaat. Ik ben heel benieuwd hoe deze er in het echt uit ziet.