Laat je Grand Seiko zien VII

Heel mooi deze.

Hier een wristshot van mijn 0 sterren Grand Seiko sbga231 (volgens @amusicar dan). I :heart: It!

19 likes

Deze zou niet misstaan naast mijn astron’s

Dat is inderdaad de andere kant van t medaille.

Vond echt dat er een paar knallers tussen zitten maar helaas 40 mm. :grimacing:. Mas moet ik er ook gewoon maling aan hebben :sweat_smile:. Zit echt op een twee sprong daarmee maar onder 40 mm ben ik überhaupt best inspiratie loos momenteel.

:joy:

1 like

Single logo. Snel in de verkoop dat ding!

Er lag er destijds eentje in Amsterdam voor -25%. Beetje spijt dat ik hem heb laten liggen

1 like

Wat ik sowieso een verbetering t.o.v. de SBGY003 vind, is dat de structuur tot helemaal buiten doorloopt. Dus niet met een vlakke minute track.

1 like

19 likes

Groen of zwart, net hoe je het bekijkt. :wink:

Tot op heden voor mij persoonlijk toch nog steeds één van de meer veelzijdige GS-sen. Zeker met een “echte” GS-sluiting" :sunglasses: :smiley: :+1:

24 likes

Om hier nog even op terug te komen wat gisteren stond er op de Deutsche website nog geen prijs bij dus maar even gegoogled en kom ik inderdaad uit bij dat Franse artikel.

Hij is 600 euro duurder dan de normale Omiwatari ( 8600 euro voor de normale ton 9200 euro voor deze limited en daarmee 100 euro goedkoper dan de SLGH013.

De maat daargelaten zou ik ALTIJD voor de hi beat gaat met dit kleine prijsverschil…

Prachtig! Welke maat heeft deze GS?

2 likes

Ik ben met wat aan het verdiepen in GS. Waarom zou jij voor hi-beat gaan ipv spring drive?

Maar dan geen foto van die ‘echte’ GS sluiting erbij?

1 like

26 likes

Das een heule mooie

1 like

Double logo, blauwe plaat, LE van 500 en puur GS. Deze gaat nooit meer weg.

10 op 5 :heart_eyes:

23 likes

Ik heb vandaag in Dusseldorf deze zilveren versie van de Omiwatari gezien. Ik zou hem denk ik verkiezen boven de blauwe. Foto van een aantal posts terug:

12 likes

Erg fraai, dacht dat deze met stalen band geleverd werd?

Gaaf! Zonder power reserve :).

Welke referentie heeft deze?

2 likes

Is een quartz :wink:
SBGP017