Of een dunnere springdrive variant in titanium.
Sbgy005
Grappig genoeg heeft mijn Squale 1521 Ocean één van de helderste glaasjes die ik ooit in een horloge heb gehad. Da’s ook bizar.
Oef, naar deze ben ik wel heel benieuwd. Staat ook op mijn radar. Helaas staat de SBGW231 daar ook op, dus je maakt het me niet makkelijk.
Prachtig!
Ik zit soms wel eens te denken om mn SBGH039 weg te doen voor een SBGA413
Wow. Mooie schittering op de 7!
begrijp ik dit is een 415 trouwens
toevalstreffer
Ja, de 413 is ook mooier.
I know. Vind de lichtroze gloed van de 413 nog mooier dan de 415
Ja, dat vind ik ook wel… onlangs beide naast elkaar aan gehad, en het verschil hoe beide dials spelen met het licht is echt opmerkelijk. De grijze (winter) is erg mat en je moet echt zoeken naar het reliëf in de dial, de licht-roze (spring) reflecteert zo speels het licht.
Als iemand van de zijne vanaf wil, hou ik mij aanbevolen
is dat met of zonder
Ik zie op de winter (met al lichtjes versleten ogen) goed het relief hoor.
Wat de winter ‘grijzer’ maakt is het feit dat de kleur van de wijzerplaat in bepaalde omstandigheden dichtbij de kleur van het titanium komt. Ik vermoed dat de ‘roze’ blekere wijzerplaat net iets meer contrast heeft ten opzichte van de kast …
Op een zwarte lederen band bijvoorbeeld springt de ‘dial’ van de winter er meer uit.
Mja, ik vind de grijze ook echt prachtig, en al meermaals on the fence gestaan om je een PB te sturen in het blauwe deel Vind vooral de combo met de blauwe sec. wijzer en het geelgouden GS logo erg bijzonder bij de grijze, maar dus on the wrist (afgelopen maand 3x side by side gepast) springt de spring (hihi) er voor mij echt uit.
Vooralsnog geen GS in de collectie maar ik vrees dat het niet lang meer gaat uitblijven.
dat!
Kom maar af, altijd welkom
Mocht iemand geïnteresseerd zijn, ik zag op de website van Pangehorloges dat ze een SBGW289 incoming hebben. Prijs weet ik dus nog niet.
Zet mij maar op de lijst voor die 039 dan