Laat je Grand Seiko zien VII

Zo… een Astron beter dan de GS! Dat had ik zeker niet verwacht! Bedankt voor het delen :slight_smile:

Yes. Je bent de eerste die het hoort als ik hem weg doe

Voorpret, hier gaan we morgen eens rustig voor zitten (de andere is voor een BB58 blue)

13 likes

Tsjonge op dit moment staan er 13 GS-en in het Blauw. Is dat een record?

6 likes

Er staan in totaal heel veel horloges in het blauwe vind ik. Veel mensen die wat fondsen vrijmaken voor moeilijker tijden misschien?

Keuze te over voor de geinteresseerden dan weer :+1::blush:

6 likes

Inderdaad. Ik wil nog 2 GS-en kwijt, maar ik wacht maar even denk ik.

1 like

Allemaal mooie koopjes, vooral die SBGW231 :wink:

3 likes

Met wat voor camera heb je deze mooie foto’s gemaakt?

1 like

Als je nu al horloges moet verkopen, dan heb je boven je stand geleefd. Zal het niet zijn dat de kans op een nette prijs nu hoger is dan komend jaar?
De kroontjes worden ook langzaam minder te duur.
Laat de GS-en maar komen, ik wil er nog 1 :ok_hand:

2 likes

Nou, kies er maar een.

4 likes

10 likes

met een mooie soepel zwiepende blauwe seconde wijzer? Staat toevallig sinds vanmorgen in het blauwe gedeelte volgens mij :upside_down_face:

18 likes

De snelheid waarmee jij door je GS heen gaat is ongeëvenaard!

Fuji X-T2+macro lens :wink:

2 likes

De seconde wijzer is de juiste kleur :wink:

Dito.

Een GS met een blauwe wijzerplaat en stalen band, nul haast mee.
Ik zit overigens ook met een schuin oog naar een blauwe Chronomaster te kijken, helemaal de schuld van @Fate_Amenable_To_Change, maar dezelfde merknaam op een horloge van 80 euro vind ik toch wel een ding.

Volkomen logische opmerking in een Grand Seiko topic…

4 likes

Eens. Seiko is toch net effe anders dan Grand Seiko.
Dit zou ik ook nooit kopen, ieder zijn afwijking.

Ander plaatje omdat er een merkje in stond.

De perfecte kandidaat! Ik zou 'm bijna zelf willen, maar ik ga de band weer wat te breed vinden vrees ik.

Alles kan, ik roep maar wat. Maar meestal heb je behoorlijk wat zomers aanbod in het voorjaar en veel mensen die weer wat nieuws willen in het najaar. Verkoop gaat dan meestal best vlot, maar dit valt wat tegen momenteel. Dus ik vind het toch opvallend hoe de markt anders loopt dan pakweg 2 jaar geleden. Ik kan het me inbeelden ook natuurlijk :slight_smile:

Al is die in titanium, weet je nog? :grin: