Gave combi dit
Ik ken maar weinig mensen die de neus ophalen voor een E-klasse Mercedes omdat ze de abominatie die de B-klasse is en de instappertjes van de A-klasse ook maken, zeg maar.
Ik ga er juist heel goed op dat een volledig superlatief product gewoon hetzelfde merkje heeft als de rest van de shlock die de fabriek verlaat. Dat sterkt me in het idee dat ik goede keuzes kan maken.
Ik vind het GS Logo tussen 12 en de as beter dan de oude belettering, maar als ze een horloge van dezelfde afwerking en kwaliteit gewoon Seiko noemden was het mij ook prima geweest.
De notie van āGrand Seikoā als separaat merk is een concessie aan het feit dat mensen nu eenmaal nodeloos gevoelig zijn voor status-marketing. Het zegt mij verder geen reet over het uiteindelijke product.
Overigens is de GS die je daar toont gewoon lelijk. Daar had het nieuwe logo niets aan veranderd.
Ik heb het alleen met bepaalde horloges, bij autoās en motoren interesseert het me geen reet.
Een AP van een ton vind ik idioot, elk horloge boven de 10k eigenlijk.
Tot zover het status dingetje, het is wat anders, gewoon een lelijk logo. Hetzelfde goedkoop uitziende ding als die op een horloge van 80 euro zit
Mooi hoe dat werkt. Men zet er Grand voor en dan is het wel goed
Ik weetāt, dat zou wel eens heel goed kunnen uitpakken qua kleur en om de polsā¦
Spijtig dat Iwate en Spring Drive nooit samengezet worden, in dat geval lag ik al te kamperen bij de AD
Toch vind ik het wel wat hebben dat er ooit een tijd was, voor de Mercedes 190 kwam, dat Mercedesā kleinste auto een E-klasse was. Die tijd van de 190 was nog goed trouwens, maar met de komst van de C klasse vielen alle Mercedessen ten prooi aan het roestmonster. Dat hebben ze echt jaren en jaren voort laten duren. Zo slecht voor zoān merk om S-klasses met grote corrosiebobbels onder de lak bij de spatschermen en dorpels te zien rijden.
Die zou met het nieuwe logo nog minder aantrekkelijk zijn geweest.
Er zijn er nog meer die Grand Seikoās willen verkopen dit najaar:
Nietes.
Zeker wanneer het Seiko logo in licht Japanse kalligrafie-stijl op de plaat gedrukt is, is het een heerlijk font. Uweetwel, zoals op de Uemura het geval is.
Ik accepteer het Grand Seiko logo in zān huidige vorm ondanks het gothische lettertype. Alsof ze ze in Gutenberg in 1150 maakten zeg.
Niets verkeerd aan Seiko. Zelf vind ik āgrandā juist helemaal niks. Ik zou ook geen Grand Volkswagen ofzo willen.
Citizen doet het pas echt goed met The Citizen als eigen merk
Ik ook geen Volkswagen zonder Grand
Nou, op een Karman Ghia of een Corrado g60 na dan.
De SBGY011 Asaborake, de zoveelste viering van de 44GS case (in 40mm), met 9R31 Spring Drive en witte, no-date ākirazuriā wijzerplaat. Ik vind hem niet zo bijzonder. Foto van Monochrome:
Ik vind hem erg geslaagd!
Hij is perfect. Zou 'm willen als enige horloge voor de rest van mān leven.
Die met gehard stalen kast van een paar weken terug is ook goed.
Sla je slag zou ik zeggen. Het is geen LE dus hij ligt binnenkort voor je klaar!
Ik begin de eenvoud steeds meer te waarderen.
Dus de nieuwe SBGY011 ook!
Wow, prachtstuk zonder al teveel franjes⦠Ik denk dat dit wel een tijdloos model is. Tijdlozer dan de blauwe 009 alleszins, die wijzerplaat vind ik niet zo mooi.
Ik heb de afspraak met mezelf dat er niets komt voordat ik mān huidige drie kwijt ben.
Moet alleen de energie vinden om verkooptopics te maken.
En weer een nieuwe limited. SBGY017, Hong Kong / Singapore, 160 stuks, 12k. Maar kriebels wat is ie mooi!
https://www.instagram.com/p/CkvHdRzPAOL/?igshid=YmMyMTA2M2Y=