Laat je Grand Seiko zien VII

Hier idem. Prachtig model

Ik doe ook mee! Ik doe ook mee!

26 likes

Damn… dit is bijna perfectie en hier vind ik die wijzerplaat wel top! :star_struck::star_struck:

1 like

Nice! Wat voor bandje heb je daar omzitten?

9 likes

Het is vooralsnog de originele GS band. Ik heb er geen moeite mee, zoals soms gedeeld hier op het forum. Behalve dat die wat kort is. Ben wel over een leuk alternatief na aan het denken!

1 like

Ik vind het goed staan! Maar ben ook niet zo’n heel groot fan van stalen banden :shushing_face:

19 likes

Mooiste combi voor dit horloge. Gefeliciteerd.

2 likes

Yup…erg fraai zo. :ok_hand:

1 like

:100: al is het is mij geval een zwarte BB58, een blauwe sbgn en een witte Longines

1 like

Even een poll voor de liefhebbers. Ik ben enorm fan van deze kast en ik zou wel eens durven eentje proberen te regelen. Daffie komt hier zonet met een prachtige blauwe SBGY017. De grijze SBGY027 is de Europese variant. Ik denk dat de grijze wat meer bandjes aankan, maar de blauwe lijkt me minder saai (maar minder tijdloos?). Schitterende stukken imho! :star_struck:

Welke zouden jullie kiezen (voor zover die SBGY017 te bemachtigen valt natuurlijk, Hong Kong LE):

• SBGY017 (blauw)
  • SBGY027 (grijs)

0 stemmers

SBGY017:

SBGY027:

4 likes

Beiden vreselijk mooi. :heart_eyes: Ik zou erg moeilijk een keuze kunnen maken vermoed ik. De grijze/zilvere is idd wel tijdlozer dus misschien toch de verstandige keuze. :thinking: Ik vind ‘m ook erg strak zo monochroom.

Maar gelukkig hoef ik die keuze nooit te gaan maken…het blijft voor mij bij dromen en kwijlen. :grin:

3 likes

Ik denk dat je gelijk hebt! (En ook over de prijs eerlijk gezegd :see_no_evil:)

1 like

Ik heb ook grijs gestemd, je kan altijd nog met de kleur van de band spelen. Ik heb de poormans variant incoming :partying_face:

8 likes

Ik denk dat het eerder de smart man’s variant is, (bijna) even mooi voor minder! :wink:

Wanneer komt hij binnen?

1 like

Hopelijk over ongeveer 2 weken!

1 like

Iets om naar uit te kijken! Ik ben benieuwd naar de wristshots in het daglicht :slight_smile:

1 like

Ga ik zeker delen!

1 like

Tof! Maar die band is om te huilen zo lilluk

2 likes