Hier idem. Prachtig model
Damn… dit is bijna perfectie en hier vind ik die wijzerplaat wel top!
Nice! Wat voor bandje heb je daar omzitten?
Het is vooralsnog de originele GS band. Ik heb er geen moeite mee, zoals soms gedeeld hier op het forum. Behalve dat die wat kort is. Ben wel over een leuk alternatief na aan het denken!
Ik vind het goed staan! Maar ben ook niet zo’n heel groot fan van stalen banden
Mooiste combi voor dit horloge. Gefeliciteerd.
Yup…erg fraai zo.
al is het is mij geval een zwarte BB58, een blauwe sbgn en een witte Longines
Even een poll voor de liefhebbers. Ik ben enorm fan van deze kast en ik zou wel eens durven eentje proberen te regelen. Daffie komt hier zonet met een prachtige blauwe SBGY017. De grijze SBGY027 is de Europese variant. Ik denk dat de grijze wat meer bandjes aankan, maar de blauwe lijkt me minder saai (maar minder tijdloos?). Schitterende stukken imho!
Welke zouden jullie kiezen (voor zover die SBGY017 te bemachtigen valt natuurlijk, Hong Kong LE):
- SBGY017 (blauw)
- SBGY027 (grijs)
0 stemmers
SBGY017:
SBGY027:
Beiden vreselijk mooi. Ik zou erg moeilijk een keuze kunnen maken vermoed ik. De grijze/zilvere is idd wel tijdlozer dus misschien toch de verstandige keuze.
Ik vind ‘m ook erg strak zo monochroom.
Maar gelukkig hoef ik die keuze nooit te gaan maken…het blijft voor mij bij dromen en kwijlen.
Ik denk dat je gelijk hebt! (En ook over de prijs eerlijk gezegd )
Ik heb ook grijs gestemd, je kan altijd nog met de kleur van de band spelen. Ik heb de poormans variant incoming
Ik denk dat het eerder de smart man’s variant is, (bijna) even mooi voor minder!
Wanneer komt hij binnen?
Hopelijk over ongeveer 2 weken!
Iets om naar uit te kijken! Ik ben benieuwd naar de wristshots in het daglicht
Ga ik zeker delen!
Tof! Maar die band is om te huilen zo lilluk