Dat zeker! En dun is goed op een dun horloge. Het probleem zit ook wat in de flexibiliteit. Ik heb ook een zwarte Crazy Horse van dezelfde dikte, maar die is wat stugger. Dat werkt beter merk ik. Dit is een Pueblo trouwens
De GMT is een goeie mm dikker, maar dat zit enkel in de caseback. Hij draagt vooral wat hoger, de spring drive zit iets vlakker op de pols.
Edit: misschien is deze Crazy Horse een idee dan… maar ik denk dat het wat te rood gaat uitvallen
Ik zal de zwarte er nog eens op zetten en zien of dat beter draagt.
Ik heb vroeger nog eentje gehad. Het lijkt me wel een stijlbreuk met de elegantie van GS. Spijtig dat ze wat te duur zijn om zomaar een 19mm variant te bestellen.
Ik ben het met je eens en ook met je vergelijking. Ik vind het ook een overtrokken mening dat een datum op 4 een dealbreaker is. Vervolgens is de mooie Zenith van Tompj ‘publieksfavoriet’ want bij een Zenith hoor de datum niet op 3.
Volledig mee eens Jappe! Ik ben nog steeds blij dat ik jouw vorige exemplaar heb kunnen overnemen. Onlangs heb ik er een SBGW231 bij aangeschaft en ik draag ze nu beurtelings. De rest komt nauwelijks nog uit de doos.
Alles wat jij zegt is correct, alleen vind ik daardoor je SBGN005 mooier, omdat ik gewoon minder van de sportievere looks ben. Dat neemt niet weg dat de SBGM245 enorme dikke mik is. Gefeliciteerd met je aankoop, ik zie het NA topic graag tegemoet.
Dat kon met die 100m ook al, Henk. Da witte gij ook.
Ook ik heb m’n mening daarover bij moeten stellen. Al vind ik de Zenith die die verkiezing won lang niet het mooiste horloge op HF. Shit zeg, het is niet eens de mooiste chronograaf.