Laat je Grand Seiko zien VII

Ho ho, die gaat helemaal nergens heen.
Het is voor erbij, niet in plaats van.

2 likes

Mooi zo :+1:

Hij is inderdaad prachtig! Maar echt 180 graden de andere kant op i.t.t. De SBGN005. Ik zou voor de variatie gaan.

Een 44GS quartz met shunbun wijzerplaat in lichtblauw is echt een andere beleving dan een bananen-kast spring drive met witte kirazuri wijzerplaat. Dat is plenty variatie, zowel qua uurwerktechniek, kastvorm als ook qua wijzerplaat. @Martijn851, ik zou het goed als koppel kunnen zien liggen.

Ik ben blij dat de kirazuri goed terecht is gekomen, maar ik kijk er met enige weemoed naar. Ooit komt er weer een Spring Drive.

3 likes

Ik kan je garanderen dat hij prachtig is!

Sorry voor de stofjes en vlekjes

29 likes

Tijd voor andere hobby’s Hans. Mijn 3 GS’n mogen het huis verlaten :joy::joy:

3 likes

Verstandig!! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik maak me meer zorgen over die knoop in je secondenwijzer! :stuck_out_tongue_winking_eye:

11 likes

:joy:

Damn die is gaaf. Kun je niet beter deze verkopen ipv de winter :sunglasses: :smiley:

1 like

Mooi hoor!!

Hier al een hele tijd lijstje aan het maken voor mijn volgende aankoop. Lange tijd stond de Speedmaster op 1, maar inmiddels een Grand Seiko. Getriggerd door wat horloges in het blauw begonnen met lezen (en vooral ook kijken) in dit topic en het is steeds meer gaan kriebelen. Binnenkort eens de winter en snowflake in real life bekijken en passen.

4 likes

Dat is altijd een goed idee natuurlijk, maar zeker bij Grand Seiko’s. De renders op hun website zijn altijd benedenmaats, en er zijn maar weinigen die de GS details goed kunnen fotograferen. In het echt (en het liefst bij daglicht) toch echt het allermooist!

29 likes

Dat is en blijft voor mij de mooiste SBGN :wink:

1 like

Runner up / mooiste non-limited SBGN

20 likes

Misschien wel, misschien niet. Daar kunnen we een boompje over opzetten:

22 likes

30 likes

Pakket was een week zoek maar vandaag toch ineens geleverd door onze vrienden van UPS. Even een snelle foto, later meer :star_struck:

Edit, nu met NL tijd

54 likes

:cold_face:

1 like

Prachtig!

1 like